Hamann F430 Spider: vyladěný letní kočkolap

Známá ladičská firma Hamann se specializuje na tuning sportovních vozů. Loni mistři inženýři vyladili kupé z Maranella, Ferrari F430, a přesně po roce firma prezentovala otevřenou verzi Spider. V motoru si vedle sériových 490 koní našlo místo ještě dalších 48 plnokrevníků.

Hamann připravil pro F430 Spider balíček optických karosářských doplňků. Modifikovaný přední nárazník a spoiler z uhlíkových kompozitů minimalizuje vztlak na přední nápravě, tvarované boční prahy dodávají proporční vyváženost a přepracovaná záď má nový difuzor. Vzadu na karosérii se také objevilo decentní přítlačné křídlo z karbonu.

Díky vyladění pohonné jednotky a zcela přepracovanému výfukovému systému s novými chromovanými koncovkami a sportovními katalyzátory dostanete pod plynový pedál dalších 35 kW, což v součtu znamená výkon 395 kW (538 k). Na přední nápravě jsou nové větší kotoučové brzdy, které dostávají za úkol krotit tento divoký roadster.

Zapracovalo se i na podvozku, nové jsou tlumiče s tužším nastavením a celý exteriérový komplet si můžete doplnit 19palcová litá kola s maximálním rozměrem 255/30 ZR19 vpředu a 355/25 ZR 19 vzadu. Jako novinku má Hamann v nabídce 20palcové závodní disky "Edition Race" z lehkých slitin o rozměrech 8,5×20 palců vpředu a 12×20 palců na zadní ose. Pro interiér si můžete objednat kožené čalounění, anatomicky tvarované sedačky a velurové koberečky s logem úpravce.

Tip: Porovnejte úpravu Hamann s tuningem F430 Spider od firmy Novitec.

  

 

 
Hamann F430 Spider

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků