Hamann Cyclone: Cayenne na steroidech

Hamann připravil pro Prosche Cayenne optický bodykit, který mu přidává na agresivitě. Nezapomnělo se ani na interiér.

Jak již správně tušíte, dnes vynecháme jakékoli úpravy motoru, nic takového Cyclone nepřináší. Rozhodně se ale tento počin dá označit jako tuning, protože pár technických úprav na „cyklónu” nalezneme.

Hned na první pohled zaujmou na voze obrovité nasávací otvory na přídi včetně nového nárazníku, rozšířené boční prahy a blatníky a nového vzezření se dočkala i záď vozu, která ale může na někoho působit příliš lacině.

Když už jsme u zádi, nelze si nevšimnout čtveřice obrovitých koncovek výfuku, které jsou rovněž součástí balíku Cyclone. Kromě výrazného vzhledu se starají také o hrubou zvukovou kulisu, kterou žádný kolemjdoucí rozhodně „nepřehlédne“.

Dalším prvkem paketu Cyclone jsou obrovitá kola. Konkrétně jde o ráfky Anniversary II o rozměru 22 palců. Ty jsou obuty do pneumatik 295/30 ZR 22 vpředu, vzadu jsou pak ještě širší – 315/30 ZR 22. Komu je málo, může sáhnout po 23“ kolech Edition Race s pneumatikami 315/25 ZR 23. Za koly se ukrývá posílená brzdová soustava – vpředu i vzadu se čtyřpístkovými třmeny a většími kotouči o průměru celých 380 mm.

Interiér Cyclone staví na přáních zákazníků. Individualizace je skutečně rozsáhlá, můžete si zvolit materiály od pravého dřeva přes leštěný hliník až po prvky z uhlíkových vláken. Čalounění sedadel je k dispozici v provedení kůže/alcantara.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Cyclone

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků