chudak mercedes,myslim ze ma zavareno ...
Miluji vozy MB a BMW, při pouhém pohledu na tyto vozy u mě nastává velmi příjemný pocit,mám to štěstí a čest možnost vyzkoušet ty nejvýkonější typy,ano 500 či 600 koní je pro obyčejného škodovkáře nepředstavitelné číslo,ale věřte,že si rychle zvyknete a donekonečna se necháváte zatlačovat do sedačky.Respekt k vozu si samozřejmě musíte zachovat a kdo říká nejsou tady silnice věřte,že jsem v SL 65 mnohokráte dostal ručičku k číslu 335km/h,za volantem jakoby ztrácím rozumnou míru,miluju auta,PS:řidiči,koukejte do zpětných zrcátek při předjíždění,zpomalovat vůz z rychlostí kolem 3set na nějakých 150 je pro mě a ostatní nebezpečné.
Myslím si, že na jednu nápravu 443kW je nějak moc. Auto je krásné ale absolutně nepraktické, až budu velkej tak si koupím čtyřkolku (např. AUDI RS, Mitsu., Subaru).
Ked uz je Hamann taka spicka, mohli vymenit aj brzdy, dvojpiestiky (aj ked vacsie ako na Octavii) su na 600 konovom aute dost rarita, hlavne ked vazi trochu viac ako Caterham...
Hamann dal na predek kotouce 380mm, osmipistikove staci?
No ked to je tak, nehadam sa. Neviem odkial mas tuto informaciu, ale v texte uprava brzd spomenuta nie je a na fotke jasne vydno seriove strmene.
no uz nevim kde sem to vygoogloval, ale pokud pohledas nekde to bude...
to je pěkná blbost dostat z auta, které má víc jak 100k na litr dalších 100k¨jen za použití výfuku a ŘJ. To je něco jako výhodná půjčka
Jak potom zní, že pouhý stisk tlačítka "M" udělá z 400 koní celých 507? To už musí být naprostá hloupost, že?
ne to je uplně v pohodě. Mě se jedná o to, že zvýšit výkon výfukovým systémem a čipem u tohoto motoru je blbost.
Tiez sa mi nepozdava dalsich 100 koni naviac s uz tak vyladeneho motora ktory toci 8,000. Ani s M3 E46 sa toho ovela viac dostat nedalo, ved CSL ma sportovy vyfuk a sanie jak F1 a pribudlo 17 koni. Myslim ze to bude za cenu podstatne znizenej zivotnosti. Ale inak je to bomba, a zvuk s tym vyfukom musi byt BRUTAL!!!
AZ SE MI CHCE PLAKAT... OD RADOSTI NADHERA
Tak tomuhle rikam tuning na urovni, ne jako AMG kde museji pouzit turbodmychadla aby dosahli takoveho vykonu s jeste vetsiho zdvihoveho objemu. Parada BMW & Hamann.
co to plácáš? od kdy používá AMG turbodmychadla??? pokud myslíš motor M113 M55, tak ten má mechanický dmychadlo
Kdybys byl na vyšší inteligenční úrovni, zajisté by ti došlo, že autor příspěvku myslí pojem "turbodmychadlo" jako přeplňování. BMW M5 žádné přeplňování nemá a na to právě v tomto příspěvku narážel....
pod pojmem turbodmychadlo nemůžu chápat jakýkoliv druh přeplňování - možná by pomohlo, kdyby do těchto diskuzí nepsal každý, kdo udrží v ruce klávesnici! ať mi dotyčný laskavě uvede jeden motor vyvinutý AMG, který má turbodmychadlo - jelikož ho neuvede (M273 Biturbo v S65 (SL, CL) je původem od Mercedesu), neví o této značce NIC!
Promin, ale tvoje slovickareni skutecne nema smysl. Myslim, ze vsichni pochopili, co tim autor prispevku mel na mysli, a tahat se o slovicka, to muzes v odborne diskusi, nebo u zkousky na CVUT, tady to fakt pusobi jen jako bezduche rypani cloveka, ktery sotva udrzi klavesnici...
obavam sa mojko ze turbo pouziva aj amg ..minimalne ten dizel 3 l :)
to je sporný, jelikož jde jen o převrtaný 2,7 CDI od M-B... kromě toho mi přijde zvláštní se tady rozplývat nad tím, jestli to auto má 500 nebo 570 koní - zajímalo by mě, kolik z vás někdy něco takovýho řídilo a zda byste tak marginální rozdíl ve výkonu poznali - já můžu říct, že mám zkušenost s E 55, CLS 55 a SL 600, všechno auta +- 500 koní a 700 - 800 Nm, a můžu říct, že ten výkon je děsivej a zcela nesmyslnej
pardon, ten 12válec je M275...
Paráda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.