Hamann BMW M5: silniční střela

Tuner Hamann vyladil supersedan, BMW M5. Adresné zásahy do motoru zvedly výkon o 70 kW na celkových 443 kW a kroutící moment povyskočil na 574 Nm. Vůz má decentní optický kit, 21" kola a doplňky v interiéru z karbonových kompozitů a leštěného hliníku. Z už tak silného BMW M5 se stala pravá silniční střela.
Hamann BMW M5: silniční střela

Tunerská firma Hamann je ve světě známá tím, že mimo vozů BMW a Porsche ladí i další sportovní auta a dělá z nich opravdové unikáty. Příkladem může být tuning Ferrari F430 nebo Lamborghini Gallardo.

Jedna z nejnovějších úprav firmy Hamann byla provedena u vozu BMW M5. Zákazník si může za 1 690 eur nechat odstranit elektronický omezovač maximální rychlosti a BMW pak s chutí spolkne hranici 320 km/h.

Kdo by chtěl klasický tuning spojený s úpravou výkonu a nějakým tím optickým doplňkem, bude muset z peněženky vytáhnout 9 980 eur. Za tuto cenu jeho em-pětka dostane nový výfukový systém, sportovní katalyzátory, přeprogramovanou řídící jednotku a spolu s pár detaily se výkon vyšplhá až na 443 kW (603 k) oproti sériovým 373 kW. Maximální kroutící moment povyskočí o 54 Nm na celkových 574 Nm.

Optický kit obsahuje decentní přední spoiler, lišty na bočních prazích a na víku zavazadlového prostoru. Světlá výška vozu klesla na přední nápravě o 30 milimetrů a o 25 milimetrů vzadu. Do blatníků můžete schovat 19 až 21palcová kola s ráfky s designem od Hamanna. V interiéru jsou doplňky u karbonových kompozitů a leštěného hliníku. Na seznamu příplatkové výbavy je i multimediální systém s DVD, TV signálem a možností zapojení konzoly Playstation.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků