Hamann BMW 3 cabrio: s chladnou hlavou

Známý německý úpravce má na svém kontě další vydařený počin. Jaké je BMW řady 3 cabrio poté, co si ho Hamann vzal do parády?

Začneme od vnitřních úprav. V prvním řadě zde proběhla rekalibrace standardních ECU a nezůstalo jen u turbomotorů. Například i základní motor 320i dostal k dobru rovných 10 koní. Nejvýkonnější dodávaný motor 335i pak dostal darem 37 koní, čímž se maximum vyhouplo až k 343 plnokrevníkům a maximálka vozu se zvýšila na 279 km/h. Hamann samozřejmě nezapomněl ani na vyznávače dieselů, ti mohou u motoru 330d počítat s výkonem 272 koní a maximální rychlostí 256 km/h.

Pokud byste chtěli více, Hamann nabízí i sportovní vzduchový filtr pro lepší sání, vyladění se dočkaly také brzdy a zavěšení.

V případě stylingových úprav se designéři ukázali být esteticky cítícími lidmi, a tak ušetřili vůz zbytečných nevkusností. Optické zkrášlení je zcela decentní a budí dynamický dojem. Vepředu přibyla nová spodní část nárazníku a po bocích sportovní prahy. Kryty zpětných zrcátek jsou vyrobeny z kombinace karbonu a kevlaru. Zákazník si také bude moci vybrat mezi více typy disků.

Cena za tento model zatím nebyla stanovena, dost bude záviset i od toho, co si zákazník doobjedná. Hamann však zase raz ukázal, že místo mezi popředními úpravci mu právem patří.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann BMW 3 cabrio
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků