Hamann 3er Coupé: plný zásah

Nech si už vyberiete ktorúkoľvek z motorizácii pre trojkové coupé, Hamann má pre neho pripravené adekvátne úpravy.

Hamann si novú trojku doslova zamiloval. Neprináša totiž len úpravu niektorých z agregátov, ale zameral sa na celú paletu. Na chuť si tak môže prísť naozaj každý.

Začnime najslabším v ponuke. Tým je 2,5-litrový radový šesťvalec. Upravením riadiacej jednotky sa výkon vyšvihol o 13 koní na celkových 170 kW (231 k). Trojlitrový atmosférický šesťvalec s priamym vstrekom paliva dostal 17 koní k dobru, čím sa mu podarilo dosiahnuť na svoj objem skutočne výbornej výkonovej hodnoty 212 kW (289 k). Maximálne rýchlosti poskočili na 250 km/h u 325i a na 265 km/h u 330i.

Vyznávači nafty taktiež nezostanú sklamaní. Model 330d dostal doping v podobe 31 koní a výsledkom je 200 kW (272 k) a 600 Nm. Pre náročnejších je pochopiteľne k dispozícii TwinTurbo diesel 335d s posilnením o 27 k na celkových 230 kW (313 k) a 630 Nm. Na naftu slušné, čo poviete? S maximálnymi rýchlosťami to vyzerá nasledovne: 330d sa rozbehne na 259 km/h, 335d na 272 km/h.

Pokiaľ vám v ponuke chýba vrcholná motorizácia 335i, nie ste sami. O malú chvíľu však bude mať Hamann úpravy hotové a jej výkon sa bude pohybovať okolo 380 koní, potenciál na úpravy biturbo motoru sa jednoducho nezaprie.

Z pohľadu technických zmien došlo k zníženiu svetlej výšky, iné úpravy vplývajúce na jazdu tu nehľadajte. Čo sa týka vzhľadu, je zrejme zbytočné ho popisovať, fotografie povedia viac. Niekomu sa možno páčiť bude, ale podľa mňa styling od Hamanna tak trochu zabíja ladnosť a prirodzenosť trojkového coupé. Záver nech si každý urobí sám.

Interiéru sa ale na prvý pohľad nedá vytknúť nič, zákazníci si môžu zvoliť materiály od jemnej kože cez alcantaru až po karbonové doplnky.

Tip: Prečítajte si prvý test vrcholného coupé, modelu 335i s 306 koňmi pod kapotou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Hamann 3er coupé

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků