Hamann 3er Coupé: plný zásah

Nech si už vyberiete ktorúkoľvek z motorizácii pre trojkové coupé, Hamann má pre neho pripravené adekvátne úpravy.

Hamann si novú trojku doslova zamiloval. Neprináša totiž len úpravu niektorých z agregátov, ale zameral sa na celú paletu. Na chuť si tak môže prísť naozaj každý.

Začnime najslabším v ponuke. Tým je 2,5-litrový radový šesťvalec. Upravením riadiacej jednotky sa výkon vyšvihol o 13 koní na celkových 170 kW (231 k). Trojlitrový atmosférický šesťvalec s priamym vstrekom paliva dostal 17 koní k dobru, čím sa mu podarilo dosiahnuť na svoj objem skutočne výbornej výkonovej hodnoty 212 kW (289 k). Maximálne rýchlosti poskočili na 250 km/h u 325i a na 265 km/h u 330i.

Vyznávači nafty taktiež nezostanú sklamaní. Model 330d dostal doping v podobe 31 koní a výsledkom je 200 kW (272 k) a 600 Nm. Pre náročnejších je pochopiteľne k dispozícii TwinTurbo diesel 335d s posilnením o 27 k na celkových 230 kW (313 k) a 630 Nm. Na naftu slušné, čo poviete? S maximálnymi rýchlosťami to vyzerá nasledovne: 330d sa rozbehne na 259 km/h, 335d na 272 km/h.

Pokiaľ vám v ponuke chýba vrcholná motorizácia 335i, nie ste sami. O malú chvíľu však bude mať Hamann úpravy hotové a jej výkon sa bude pohybovať okolo 380 koní, potenciál na úpravy biturbo motoru sa jednoducho nezaprie.

Z pohľadu technických zmien došlo k zníženiu svetlej výšky, iné úpravy vplývajúce na jazdu tu nehľadajte. Čo sa týka vzhľadu, je zrejme zbytočné ho popisovať, fotografie povedia viac. Niekomu sa možno páčiť bude, ale podľa mňa styling od Hamanna tak trochu zabíja ladnosť a prirodzenosť trojkového coupé. Záver nech si každý urobí sám.

Interiéru sa ale na prvý pohľad nedá vytknúť nič, zákazníci si môžu zvoliť materiály od jemnej kože cez alcantaru až po karbonové doplnky.

Tip: Prečítajte si prvý test vrcholného coupé, modelu 335i s 306 koňmi pod kapotou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Hamann 3er coupé

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků