Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Mika Häkkinen, McLaren F1 GTR a prázdný okruh. Takovou kombinaci mohli minulý víkend spatřit návštěvníci slavnosti Motorsport Reunion v americkém Monterey. A teď se na úžasnou jízdu můžeme podívat i my.

Každoroční slavnost fanoušků motorsportu Rolex Monterey Motorsport Reunion na okruhu Laguna Seca je pokaždé přehlídkou úžasných strojů a rovněž slavných osobností. Letos se přitom McLaren rozhodl do USA odpravit i svůj opečovávaný model F1 GTR, který v roce 1995 vyhrál čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans.

Nešlo ke všemu o žádnou statickou přehlídku, jelikož do vítězného McLarenu usedl na okruhu dvojnásobný mistr Formule 1, „létající Fin“ Mika Häkkinen. Zanedlouho už padesátiletý pilot se k potěšení fanoušků na trati vůbec necoural a dával technice pořádně zabrat.

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Jelikož McLaren s číslem 59 tráví většinu času stáním v technologickém centru značky ve Wokingu, Häkkinen měl jako jeden z mála vyvolených příležitost prohnat legendární závoďák opravdu naplno.

Křičící atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,1 litru tak svým projevem zaléval okolí a díky páru kamerek v interiéru si můžeme úžasnou jízdu s jedinečným soundtrackem vychutnat i my…

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků