Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Mika Häkkinen, McLaren F1 GTR a prázdný okruh. Takovou kombinaci mohli minulý víkend spatřit návštěvníci slavnosti Motorsport Reunion v americkém Monterey. A teď se na úžasnou jízdu můžeme podívat i my.

Každoroční slavnost fanoušků motorsportu Rolex Monterey Motorsport Reunion na okruhu Laguna Seca je pokaždé přehlídkou úžasných strojů a rovněž slavných osobností. Letos se přitom McLaren rozhodl do USA odpravit i svůj opečovávaný model F1 GTR, který v roce 1995 vyhrál čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans.

Nešlo ke všemu o žádnou statickou přehlídku, jelikož do vítězného McLarenu usedl na okruhu dvojnásobný mistr Formule 1, „létající Fin“ Mika Häkkinen. Zanedlouho už padesátiletý pilot se k potěšení fanoušků na trati vůbec necoural a dával technice pořádně zabrat.

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Jelikož McLaren s číslem 59 tráví většinu času stáním v technologickém centru značky ve Wokingu, Häkkinen měl jako jeden z mála vyvolených příležitost prohnat legendární závoďák opravdu naplno.

Křičící atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,1 litru tak svým projevem zaléval okolí a díky páru kamerek v interiéru si můžeme úžasnou jízdu s jedinečným soundtrackem vychutnat i my…

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků