Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Mika Häkkinen, McLaren F1 GTR a prázdný okruh. Takovou kombinaci mohli minulý víkend spatřit návštěvníci slavnosti Motorsport Reunion v americkém Monterey. A teď se na úžasnou jízdu můžeme podívat i my.

Každoroční slavnost fanoušků motorsportu Rolex Monterey Motorsport Reunion na okruhu Laguna Seca je pokaždé přehlídkou úžasných strojů a rovněž slavných osobností. Letos se přitom McLaren rozhodl do USA odpravit i svůj opečovávaný model F1 GTR, který v roce 1995 vyhrál čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans.

Nešlo ke všemu o žádnou statickou přehlídku, jelikož do vítězného McLarenu usedl na okruhu dvojnásobný mistr Formule 1, „létající Fin“ Mika Häkkinen. Zanedlouho už padesátiletý pilot se k potěšení fanoušků na trati vůbec necoural a dával technice pořádně zabrat.

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Jelikož McLaren s číslem 59 tráví většinu času stáním v technologickém centru značky ve Wokingu, Häkkinen měl jako jeden z mála vyvolených příležitost prohnat legendární závoďák opravdu naplno.

Křičící atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,1 litru tak svým projevem zaléval okolí a díky páru kamerek v interiéru si můžeme úžasnou jízdu s jedinečným soundtrackem vychutnat i my…

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků