Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Mika Häkkinen, McLaren F1 GTR a prázdný okruh. Takovou kombinaci mohli minulý víkend spatřit návštěvníci slavnosti Motorsport Reunion v americkém Monterey. A teď se na úžasnou jízdu můžeme podívat i my.

Každoroční slavnost fanoušků motorsportu Rolex Monterey Motorsport Reunion na okruhu Laguna Seca je pokaždé přehlídkou úžasných strojů a rovněž slavných osobností. Letos se přitom McLaren rozhodl do USA odpravit i svůj opečovávaný model F1 GTR, který v roce 1995 vyhrál čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans.

Nešlo ke všemu o žádnou statickou přehlídku, jelikož do vítězného McLarenu usedl na okruhu dvojnásobný mistr Formule 1, „létající Fin“ Mika Häkkinen. Zanedlouho už padesátiletý pilot se k potěšení fanoušků na trati vůbec necoural a dával technice pořádně zabrat.

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Jelikož McLaren s číslem 59 tráví většinu času stáním v technologickém centru značky ve Wokingu, Häkkinen měl jako jeden z mála vyvolených příležitost prohnat legendární závoďák opravdu naplno.

Křičící atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,1 litru tak svým projevem zaléval okolí a díky páru kamerek v interiéru si můžeme úžasnou jízdu s jedinečným soundtrackem vychutnat i my…

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků