Häkkinen prohnal na trati vítězný McLaren F1 GTR. Byla to symfonie

Mika Häkkinen, McLaren F1 GTR a prázdný okruh. Takovou kombinaci mohli minulý víkend spatřit návštěvníci slavnosti Motorsport Reunion v americkém Monterey. A teď se na úžasnou jízdu můžeme podívat i my.

Každoroční slavnost fanoušků motorsportu Rolex Monterey Motorsport Reunion na okruhu Laguna Seca je pokaždé přehlídkou úžasných strojů a rovněž slavných osobností. Letos se přitom McLaren rozhodl do USA odpravit i svůj opečovávaný model F1 GTR, který v roce 1995 vyhrál čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans.

Nešlo ke všemu o žádnou statickou přehlídku, jelikož do vítězného McLarenu usedl na okruhu dvojnásobný mistr Formule 1, „létající Fin“ Mika Häkkinen. Zanedlouho už padesátiletý pilot se k potěšení fanoušků na trati vůbec necoural a dával technice pořádně zabrat.

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Jelikož McLaren s číslem 59 tráví většinu času stáním v technologickém centru značky ve Wokingu, Häkkinen měl jako jeden z mála vyvolených příležitost prohnat legendární závoďák opravdu naplno.

Křičící atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,1 litru tak svým projevem zaléval okolí a díky páru kamerek v interiéru si můžeme úžasnou jízdu s jedinečným soundtrackem vychutnat i my…

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků