Hádejte, co se krade nejvíce ve Velké Británii. Budete se divit

19 komentářů

George
3. ledna • 9:04

Mě by tedy zajímalo, pro kohe tenhle článek vlastně je, ale čemu se valstně divím?
Česko se potácí od zdi ke zdi, korupce, zloději = pravice vládnou a tak se určitě hodí nějáká ta rada na co se zaměřit, ne?
Protože jinak r=totiž nechápu, proč by tahle informace mohla slušného člověka zajímat...

runner42
2. ledna • 9:18

Blbost. Je to důsledek ekonomické recese a žebříček pojistných podvodů, u kterého už první místa užitkového zemědělského vozidla a manažerské limuzíny nepřekvapí.
Domnívám se tak podle třetího místa Audi A5, které je stále díky pokročilé kryptografické ochraně bez klíče neukradnutelné, nebo zloděje po té co auto odtáhne čeká hodně složitá a drahá výměna všech elektronických jednotek (a že jich je), a to se prostě nevyplatí.

Ales Novak
30. prosince • 11:16

Zda se mi, ze autor clanku ma ta procenta nejak popletena. Procentni index z ukradenych aut neni zajiste procento sance odcizeni....

Rattus rattus
29. prosince • 22:30

V EU se nejvíce kradou lidské svobody:-D:-D:-D

petr valouek
29. prosince • 21:53

trochu mě zaráží kam jdou ty auta z krádeží, do Evropy nemůžou, mají pravostranný řízení. Takže dále na východ , ale do Asie . V Německu by asi jezdit auta z VB nemohli

Rejpal
29. prosince • 23:23

Tak ono není krádež jako krádež.Na jedné straně je organizovaný zločin, kdy se kradou vozidla za účelem dalšího prodeje. Na druhé straně jsou krádeže, které mají blíž k výtržnictví (opilý mladík si vypůjčí vozidlo a následně ho vrátí majiteli prostřednictvím nejbližší škarpy). A pak je tu ještě třetí strana, kdy se vozidla zcizují z důvodu nouze.
Obávám se, že se díky rozšíření tohoto vozidla na venkově bude jednat právě o třetí skupinu případů. Článek nezmiňuje, zda se jedná pouze o nahlášené krádeže či pouze o případy kdy musely pojišťovny plnit, protože se vozidlo nenalezlo, ale mám pocit, že když s ním do VB přijedete a nenecháte ho stát někde na samotě u lesa, tak se o něj nemusíte bát.

Vitek
29. prosince • 17:03

Ale, ale.
Větou "..... existuje šance 4% že bude ukraden" jste grandiózně trumfnul i pana Henycha z Ministerstva vnitra.
Skutečnost je diametrálně jiná.
Ve VB je ročně ukradeno (velmi přibližně) 0,005% z provozovaných aut. A z těchto je v největším nebezpečí (4%) Defender.
Takže správně jste měli uvést:
"Přijedete-li do VB Defenderem, existuje šance dvě desetitisíciny procenta (0,0002%) že bude ukraden." Pro ty, kteří snad nemají dostatečnou představivost lze toto tvrzení vyslovit i takto: "z každého miliónu Defenderů jezdících ve VB budou dva ukradeny!" Kapišto? :-D

Kiske
29. prosince • 20:19

To máte sice pravdu, ale z provozovaných aut jich velká část (staré plečky) stoji někde v garaži nebo se málo provozuju (duhodci a spol). Tohle číslo také nebude přesné, i když matematicky OK. Mě by spíše zajímalo kolik se v % z provozovaných daného modelu ukradne.

Vitek
30. prosince • 8:45

To jste položil otázku, na kterou vám nikdo neodpoví. Poněvadž jste nestanovil co Vy považujete za "provozovaný" vůz. Jak je to ve VB nevím. Zato vím, jak je to v naší ulici. Denně jezdí méně než pětina zde parkujících. Jednou za týden asi polovina. Asi jedna pětina nejezdí téměř vůbec. Další Váš postřeh, že velká část aut ve VB jsou staré plečky zase nemá žádnou vypovídací hodnotu. Od kdy je auto "stará plečka"? Dále průměrné stáří vozového parku ve VB je o hodně nižší než v ČR.
Číslo, které byste tak rád znal, nijak významně neovlivní jestli uznáte za "provozované" čtvrtinu nebo polovinu aut která mají SPZ a platí povinné ručení.
Pro Vás by věta zněla: "přijedete-li do VB Defenderem, šance že vám bude ukraden se pohybuje mezi 0,0008% až 0,0004% ze všech PROVOZOVANÝCH.
To jsou jen kupecké počty.

Kankunen
29. prosince • 12:27

Defendra si nechávají lidi krást, protože tento terenní etalon je především etalon jízdního utrpení.

Lanric
29. prosince • 13:29

Defender je pracovní stroj, ne prémiová limuzína. Vyčítat autu, že nefunguje na silnici, když bylo navržený do težkýho terénu je jednoduše hloupost.

Kankunen
29. prosince • 13:52

V dnešní době jsme už zvyklí na určitý standart, komfort poskytují už traktory, kombajny, bagry. Pro představu se zeptej zaměstnance ČEZu jako já. Mi odpověl, tak si tam sedni. Vše jsem pochopil po pěti sekundách.

Clayton
30. prosince • 20:31

V dnešní době jsme už opravdu jinde a není žádný důvod trápit zaměstnance jízdou v Defenderu. Není k tomu důvod. Třeba zrovna u ČEZu by asi každý 9 z 10 offroaďáků doporučilo pickup od Toyoty. HiLux by měl dostatčenou průchodnost v terénu, přijatelný komfort na silnici, byl by spolehlivější a pravděpodobně by i znatelně déle vydržel v provozu.
Defender dnes není moc dobrý ani jako offroad pro zábavu. Člověk velmi brzy pochopí, že pokud si chce někde zajezdit, musí tam také nejdřív dojet. A pokud tedy nebudu auto tahat na plaťáku, tak se budu starat i jak jezdí na silnici.

Ales Novak
30. prosince • 11:22

Jizdni komfort v MB G v utilitarni vybave je, dovoluju si rict, srovnatelnej s Defenderem. Pokud jsi ovsem mluvil se zamestnancem CEZu, kterej jezdi v ve Fordu Ranger ( smecko Charouze a nakupcich CEZu), pak lze pripustit, ze je Ford pohodlnejsi. S jakymi obtizemi ale dojede Ford k porucham ve srovnani s Defenderem nebo MB, to uz je jina....

Lanric
30. prosince • 0:01

Ano, jezdit tím jako služebákem, to je opravdu za trest. Ale ČEZ měl při nákupu asi trochu jiné priority než běžný uživatel. ČEZ s nimi jezdí nejspíš jen po louce s kupou nařádí a rampou, jen kvůli tomu, že LR dal nejlepší nabídku. Ale jako jednotlivec bych si ho na tuto činnost nevybral, právě kvůli komfortu - přece jenom s ním asi dost najezdí na běžných silnicích. Ale vybral bych si ho třeba na práci do lesa, nebo na offroadové radovánky, kdy je komfort na seznamu o trochu níž. Věc priorit.

KarelVemen
29. prosince • 16:52
Kankunen
29. prosince • 20:41

Mám tam chybu, d je proti srsti a i primale je má t. Ty máš zase chybu v nicku, vemeno je rodu středního a má na konci o.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Miki
30. prosince • 10:38

Klídek, pro některá VEMENA je toto jediný způsob realizace...:-D

hawel
29. prosince • 11:56

je vidět, že alespoň zloději mají rozum :-):-):-)

Doporučujeme

Články odjinud