Gymkhana 9: Ken Block řádí s Focusem RS RX, začíná se však opakovat

Hoonigan vypustil do světa další díl nyní již legendární série Gymkhana. Jezdí s rallycrossovým Fordem Focus RS RX, začíná se však už trochu opakovat.

Ken Block oficiálně ukázal soutěžní speciál Ford Focus RS RX

Ken Block oficiálně ukázal soutěžní speciál Ford Focus RS RX

No jenom sami uznejte – uzavřený areál s nachystanými stanovišti, kde čtyřkolka namaluje na silnici pár čar, táhlé drifty, balancování na samé hraně možného a tak podobně. Focus RX má fantastický zvuk a 600 koní ho žene brutální silou vpřed, nemůžeme se však ubránit dojmu, že jedna velká reklama na oblečení DC, Ford a nápoj Monster pomalu „vyčpívá“.

Ken Block ukazuje Ford Focus RS RX s výkonem 600 koní

Ken Block ukazuje Ford Focus RS RX s výkonem 600 koní

Dramatické chvíle se však přesto najdou, a sice když vůz proletí bokem před rozjetým vlakem a dělá „kolečka“ pod Fordem Raptor zavěšeným na helikoptéře. Sólo na zvedacím mostu už je jenom taková třešinka na dortu. Co přijde příště? To se dozvíme nejspíš až za půl roku...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků