Gymkhana 6 je venku! Podívejte se a pusťte si i všechny předchozí díly

Při příležitosti vydání šestého pokračování videosérie Gymkhana jsme dali dohromady i předcházejících pět dílů.
Gymkhana 6 je venku! Podívejte se a pusťte si i všechny předchozí díly

A je to tady. Závodník a showman Ken Block pustil do světa další díl své série Gymkhana. Snímek s oficiálním názvem Gymkhana SIX: The Ultimate Gymkhana Grid Course vznikl ve spolupráci s herní sérií Need for Speed a odehrává se ve stylizovaných kulisách staveniště. 

Block driftuje mezi stavebními stroji, vyhýbá se demoliční kouli a vůbec dělá věci, které na stavbě hned tak neuvidíte. V hlavní roli opět účinkuje rallycrossový Ford Fiesta ST s parametry, které jsou v imperiálních jednotkách pěkně sladěné: 650 koní a 650 lb ft. V metrické soustavě to dělá 485 kW (659 k) a 884 Nm.

Hráči Need for Speed objeví v novém videu odkazy na některé díly kultovní série, například dvojici Lamborghini Aventador nebo policisty na vozítcích Segway. 

Blockova Gymkhana vešla do širokého povědomí v roce 2009. Snímek Gymkhana 2 se silně modifikovaným Subaru Impreza byl čtvrtým „nejvirálnějším“ videem roku. Ve třetím díle už zakladatel obuvní značky DC Shoes přesedlal na Fiestu, které zůstává věrný dodnes. 

Předchozí díly Gymkhana najdete v následujících kapitolách!

Gymkhana 6: The Ultimate Gymkhana Grid Course

Předchozí KAPITOLY Následující
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků