Gumpert Apollo hybrid, supersport míří na okruhy

Známý výrobce supersportovního vozu Gumpert Apollo oznámil, že se hodlá zúčastnit slavného závodu na 24 hodin Nurburgring se zcela nový modelem. Ten nebude vybaven pouze benzínovým motorem, ale kompletním hybridním systémem.

Místo standardního přeplňovaného osmiválce 4,2 z Audi o výkonu 650 koní dostane osmiválec 3,3 l, který je přeplňován twinturbem a doplňuje jej elektromotor o výkonu 100 kW. Výkon celé soustavy je pak přibližně 630 koní.

I když výrobce nespecifikoval další informace, očekává se zrychlení na sto kilometrů v hodině těsně nad 3 s a maximální rychlost přes 350 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gumpert Apollo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků