Gumball 3000: seznam aut a účastníků

39 komentářů

gigi
18. května • 8:49

ja se tesil na ariel atom ale asi ho nepustili pres hranice kuli technicaku, pac tahleta motokara natrhne uplne vsem supersportum

jaccub
19. května • 19:50

http://www.ffoto.wz.cz/3000.html

Juan
17. května • 18:23

Na startu v Londyne jsem videl Farboud,je na fotkach na Gumball3000.com
Ale na startovni listine neni,ani na fotkach zde.Tak me opravte jestli se pletu.

a
17. května • 17:26

boli uz aj nejake buracky?

Fitipaldi
17. května • 16:22

Zajímalo by mne,kolik bylo během pobytu v Praze ukradeno gumbalistům aut.

Luke K.
17. května • 16:13

to se divim, ze tluste prasatko Kim Smitz neprijelo... asi ma konecne nejakou praci...

nocni_dric
17. května • 22:42

letos kim nejede,zato pete jo a to zas bude neco,videa loni natocili vazne pekne,uz se tesim co tam maj letos, zvlaste odnas z naseho tankodromu..

jaccub
17. května • 17:43

taky sem si rikal ze sem ho nikde nevidel

dall
17. května • 15:39

A nepsalo se náhodou že Daryl Hannah jede s nějakým růžovým Rangem???

Petr Broža
17. května • 16:03

Toto je původní startovací listina, která se mohla změnit; Tarantino např. prý nepřijel vůbec.

Police fan
17. května • 11:47

bohužel Mondeo ST 220 je na takovéto stroje dost pomalé. Chce to nějakou bestii, rozdivočelou, vytuněnou na doraz, něco co se bude míhat před takovýmito "závodníky" jako blesk a štvát je celou republikou. A sázet jim pokuty v řádu statisíců. zahraniční policie taková auta mají tak proč nekoupit pár pro naši ? Na to z daní rád přispěju.

Porsche 911 Turbo Police
Gallardo Police
Impreza Police
Lancer Police
Skyline Police

hezky odlehčit aby to letělo jak šíp a tu máš čerte krompáč :)

Petr
18. května • 9:54

V Chomutově by měli mít červenou 911...

-Ferda-
19. května • 6:10

Ale stejne jsem mel na zacatku pravdu, ze dnes vitezi inteligence nad rychlosti (= ze neni nutne se za rychle jedouci auty honit)  

Jogurt
17. května • 12:29

A proč by je měli honit? Myslím že PČR k tomuhle miniproblému přistoupila naprosto racionálně, t.j. moc nepřekáží. Vzhledem k stavu na našich silnicích, kdy desetitisíce tiráků páchají daleko větší zvěrstva každý den děkuji tímto našim policistům, že si nedělali nesmyslnými manévry proti Gumballu stejnou ostudu jako policie belgická.

-Ferda-
17. května • 13:15

Přesně tak... jeden den, co tu Gumball byl, to lide vzali spise jako svatek, padz ty karky za to staly... 
 
A kdyz by doslo na vec,  proc se za nimi honit? Zavolam kolegum, at na trase hodi pas hrebu a auto zastavi, at chce nebo ne.... Dnes vitezi inteligence, ne rychlost

petr
17. května • 14:50

budes divit ale takovi Hummer by ani nevedel ze s tam na tu silnici naky hreby dal,tak ze chlapy musite to Vasi inteligenci jeste cvicit

-Ferda-
17. května • 15:44

HA ha HA ha... to jsi me zase pobavil. Myslis, ze Hummer prejede vsechno? To jsi asi zase zblbnul z "realnych americkych filmu"... Nebo mas nejake jine vysvetleni?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
czechian
17. května • 21:27

Ale pánové, pánové. Melete tady blbosti jako náctiletí géniové.

Za a) se u nás hřeby nepoužívají, natož pak u rychle jedoucích vozidel. Takové vozidlo by se stalo naprosto neříditelným a policisté by tak ohrozili nejen sebe a osádku vozu, ale i ostatní účastníky provozu. Ani ve Spojených státech se takový způsob zastavování nepoužívá na dálnici a u rychle jedoucích vozidel. Nejčastěji se používá k zabránění vjezdu do střežených (převážně vojenských) oblastí. To, že v NFS nalítnete na hřebíky ve 250km/h je jenom feature hry. Jinak by to nebylo tolik zábavné. V takové rychlosti na silnici to sranda rozhodně není.

A za b) je Hummer H1 vybaven vybaven systémem CTIS. Tedy kompresorem, který umí za jízdy vyrovnávat únik z pneumatiky. Jestli jsou jím vybaveny i modely H2 a H3 nevím.

Jirka
18. května • 7:12

Tady bych si dovolil odporovat. U nás se hřeby používají. Viděl jsem je na silnici už dávno, ještě jako kluk, tuším když hledali Neubauera a pak i Kájínka. A po jedné ze stále se opakujících debat zda na ujíždějící auto střílet či ne někdo přiznal, že ostny Policie má, ale jen jedny na okres nebo na kraj (je to přeci jen docela dávno, už nevím) a hned že budou kupovat další, takže si myslím, že ostnů bude relativně dost.
Co se týká dohušťování si myslím, že by nepomohlo, protože ostny podle mě pneumatiky roztrhají. Už je někdo z diskutujících přejel? Že by sem dal raktickou zkušenost.

G
18. května • 8:31

Ámen ... hřebové pásy jsou a mají za úkol pneumatiku roztrhat a ne propíchnout. Je jedno jestli máte Hummera nebo Felicii. Kompresor na dohušťování se dá dokoupit i do H2, ale proti hřebům je na nic. V původních hummerech byl koncipován kvůli průstřelům - to samé umí naše osmikolová vojenská tatra a mnoho dalších "bojových" vozidel .....
Ale proč toto řešit, závod GB3000 byl pěkný, aut se taky pár sešlo a bylo na co koukat.

Dusan
18. května • 20:18

Proboha, tolik chytrych lidi na tak malem prostoru jsem uz dlouho nevidel. Vsechno blbe, je to presne naopak. Hreby nemaji v zadnem pripade gumu roztrhat, ale jenom propichnout a lze je pouzit i u rychle jedoucich vozidel a zadne neriditelne strely se z nich nestanou. K bezpecnemu zastaveni rychlych aut totiz byly zkonstruovany.
Nejsou to ovsem hreby, ale na jednom konci ostre kovove dutinky umistene na pasu. Jejich prumer a hustota na pasu (tim pocet zapichnutych do jedne pneumatiky) jsou spocteny tak aby po zapichnuti se do gumy nedoslo k nahlemu uniku vzduchu (natoz k nejakemu roztrzeni), ale naopak k pozvolnemu uniku vzduchu a to az po dobu ujeti nekolika kilometru. Vysledek je ten, ze zacatku prchajici ani nevi ze se neco stalo, ale postupne zacina zjistovat ze je auto mene a mene stabilni a ze mu uchazi vzduch, to ho donuti efektivne snizit rychlost a teprve az kdyz i presto jede dale dojde za delsi dobu k uplne ztrate vzduchu a ke sloupnuti pneumatiky z disku. Cimz se efektivne omezi rychlost auta na nejakych 70km/hod, protoze vice se po rafkach proste ject neda.
Jinak proti neprustrelne gumy nejsou neprustrelne kvuli dofukovani (jehoz primarnim ucelem je naopak ufukovani pro prujezd obtiznym terenem a nasledne dofouknuti pro beznou jizdu), ale jednak konstrukce plaste, ale hlavne vnitrni vypln po ktere se da ject docela rychle i pri totalni ztrate tlaku. Takova kola lze ovsem (za nemaly peniz) koupit i na bezne vozy, nemusite kvuli tomu mit Hummer (mam tu na stole katalog v rozmeru i pro Skodu Superb,kdyby nekdo mel zajem .

x12345678
19. května • 8:04

Zaznělo tu cosi o pitomosti belgické policie. Pokud by někdo pochyboval, stačí se podívat na snímek Hummeru s belgickou SPZ. Je to nad 3,5tunty, takže náklaďák, takže musí mít vzadu žlutooranžové šikmé reflexní pruhy..... Svatá úřednícká prostoto!!! Možná má i tachograf.

Marek_Litzman
17. května • 16:21

Hummer by se zastavil, ale Royce Rolls by se jenom tlemil....

vedeni
17. května • 9:20

Tarantino v Touaregu TDI? Tak to je u me peknej SRAC!

Jogurt
17. května • 12:25

A to jakože proč?

Půjdech
17. května • 15:59

Protože Touareg je pro socky

Jogurt
18. května • 8:14

Vážně? A už ho máš?

Půjdech
19. května • 0:19

Kdepak, já jsem z tohoto pohledu hyper-ultra-socka; ale co chci říct je, že pokud jeden z nejlepších současných režisérů jezdí ve autě, jehož jméno v překladu znamená "lidový vůz", je to podivné :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
19. května • 7:58

Aha, takže když má pan Chudý v bance miliardu, je pořád švorc a paní Hubená je štíhlá i kdyby vážila dva metráky?
Pak ovšem nechápu, proč se SAAB jmenuje pořád stejně i když už není (v překladu původního názvu) švédskou automobilovou akciovou společností ale americkou (Ale to by se snad měl přejmenovat na UsAAB ....stejně jako VW už dávno není lidovým vozem, Opel není už dávno fabrikou Adama Opela atd. Holt časy i auta se mění, loga naštěstí ne.

bolek
17. května • 9:06

Stránka http://www.autorevue.cz/files/grip.pdf nebyla nenalezena!

Petr Broža
17. května • 9:14

Opraveno.

bolek
17. května • 9:30

super. Zaujimavy su Kubanci na Hummroch, ale inak Briti jednoznacne vedu v poste zucasnenych

Holandan
17. května • 9:02

Vcera jsem zahledl pred hotelem Carlo IV i stribrnou Hondu Civic Type R se souteznim cislem, ale na seznamu ji nevidim ...

Petr Broža
17. května • 9:14

Je tam, startovní číslo 113 (viz PDF).

-LK-
17. května • 7:48

Jaký je rozdíl mezi mrtvou fotkou a živou fotkou? Rozdíly mezi živou a mrtvou vodou znám už od mládí z pohádek, ale na živé a mrtvé fotky jsem ještě nenarazil.

Petr Broža
17. května • 7:55

Jde o přenesení významu, o jistou personifikaci.

-LK-
17. května • 13:51

No a co to teda má znamenat? Přijde mi to podobná blbost (už jsem to viděl na MM), jako "ustálené spojení" LED dioda.

Agnus
17. května • 6:56


Kam se ztratil ten borec co tu nedavno vykrikoval, ze uz ma prihlasku a ze pojede s Fabii RS ?

czechian
17. května • 21:32

To víš, 400kKč není málo. Asi mu nezbylo na benzin.

Doporučujeme

Články odjinud