VW ukázal unikátní Golf GTI Aurora. Jeho audio lze ovládat přes hologram!

Pro tradiční setkání fanoušků vozů koncernu VW u jezera Wörthersee si Volkswagen opět připravil něco speciálního.

Každoroční setkání Wörtherseetreffen pro fanoušky koncernu VW začíná již v těchto dnech. Samotný Volkswagen přitom na místě ukáže dvojici konceptů na základě Golfu GTI a Golfu R Variant. Na obou vozech pracovaly týmy učňů automobilky. Na rozdíl od minulých let bychom ale v případě těchto konceptů z Wörthersee nečekali následné uvedení do produkce.

Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

Prvním kouskem je Golf GTI Aurora, který bude možná hlučný jako stejnojmenná válečná loď. Kromě toho, že výkon dvoulitrového TSI byl posunut na 279 kW (380 koní) a auto do okolí křičí zvýrazněným bodykitem s masivním křídlem na zádi, párty trikem Aurory je hlavně její audiosystém o výkonu 3500 W.

Interiér vyplňuje ochranný rám a místo zadních sedaček najdete reproduktory a velký středový subwoofer. Nejzajímavějším prvkem systému je ale holografické zařízení umístěné v kufru, které umožňuje díky speciálním rukavicím ovládat přehrávání hudby pohybem rukama v prostoru a nabízí několik režimů se zobrazením přehrávané skladby nebo ekvalizéru.

Na světě je prvních 200 předsériových kusů VW ID.3. Zájem o vůz je obrovský

Na světě je prvních 200 předsériových kusů VW ID.3. Zájem o vůz je obrovský

Druhým učňovským konceptem je Golf R Variant přezdívaný FighteR. S agresivnějším bodykitem narostla šířka vozu o 6 cm a výkon dvoulitru spojeného se sedmistupňovým DSG a pohonem všech kol byl posunut na 295 kW (400 koní). Dodatečné majáky na střeše a v masce kombíku však zde nejsou pro parádu.

Koncept bude totiž používán jako safety car při závodech na okruhu Sachsenring. Součástí majáků na střeše je přitom i kamerový systém s rozsahem 360°, který může natáčet všechno dění na trati. Výsledné záběry si lze zpětně prohlédnout i skrze VR brýle v interiéru. Vnitřek FighteRu je nakonec oděn do kombinace kůže a Alcantary, přičemž ani zde nechybí nový audiosystém.

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 4 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků