GRMN Toyota iQ: prcek s kompresorem

GRMN Toyota iQ: prcek s kompresorem

V těchto dnech probíhá kromě známějšího detroitského autosalonu také Tokyo Auto Salon. V Japonsku (stejně jako v Americe) je vidět všechno možné, co nás ovšem velmi zaujalo, to je malá a řádně vylepšená Toyota iQ, která se sice prodávala také na českém trhu, ale kvůli dost špatným prodejům byla spolu s modelem Urban Cruiser stažena.

Stejně jako minulý rok vznikl upravený model ze spolupráce Toyoty s tuningovými společnostmi Gazoo Racing a MN Tuning (zkráceně GRMN).  Opět nechybí kompletní bodykit s novými nárazníky a rozšířenými blatníky. Uvnitř najdeme sportovní sedadla a přepracovaný přístrojový štít. Toyota iQ GRMN stojí na šestnáctipalcových kolech Enkei.

To nejdůležitější najdeme pod kapotou. Benzinový motor o objemu 1,33 litru dostal kompresor a výsledkem jsou parametry 130 koní a 180 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou, podvozek pak nese vylepšené brzdy a sportovní odpružení. V průběhu letošního roku vznikne stokusová série. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků