GRMN Toyota iQ: prcek s kompresorem

GRMN Toyota iQ: prcek s kompresorem

V těchto dnech probíhá kromě známějšího detroitského autosalonu také Tokyo Auto Salon. V Japonsku (stejně jako v Americe) je vidět všechno možné, co nás ovšem velmi zaujalo, to je malá a řádně vylepšená Toyota iQ, která se sice prodávala také na českém trhu, ale kvůli dost špatným prodejům byla spolu s modelem Urban Cruiser stažena.

Stejně jako minulý rok vznikl upravený model ze spolupráce Toyoty s tuningovými společnostmi Gazoo Racing a MN Tuning (zkráceně GRMN).  Opět nechybí kompletní bodykit s novými nárazníky a rozšířenými blatníky. Uvnitř najdeme sportovní sedadla a přepracovaný přístrojový štít. Toyota iQ GRMN stojí na šestnáctipalcových kolech Enkei.

To nejdůležitější najdeme pod kapotou. Benzinový motor o objemu 1,33 litru dostal kompresor a výsledkem jsou parametry 130 koní a 180 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou, podvozek pak nese vylepšené brzdy a sportovní odpružení. V průběhu letošního roku vznikne stokusová série. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků