GRMN Toyota iQ: prcek s kompresorem

GRMN Toyota iQ: prcek s kompresorem

V těchto dnech probíhá kromě známějšího detroitského autosalonu také Tokyo Auto Salon. V Japonsku (stejně jako v Americe) je vidět všechno možné, co nás ovšem velmi zaujalo, to je malá a řádně vylepšená Toyota iQ, která se sice prodávala také na českém trhu, ale kvůli dost špatným prodejům byla spolu s modelem Urban Cruiser stažena.

Stejně jako minulý rok vznikl upravený model ze spolupráce Toyoty s tuningovými společnostmi Gazoo Racing a MN Tuning (zkráceně GRMN).  Opět nechybí kompletní bodykit s novými nárazníky a rozšířenými blatníky. Uvnitř najdeme sportovní sedadla a přepracovaný přístrojový štít. Toyota iQ GRMN stojí na šestnáctipalcových kolech Enkei.

To nejdůležitější najdeme pod kapotou. Benzinový motor o objemu 1,33 litru dostal kompresor a výsledkem jsou parametry 130 koní a 180 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou, podvozek pak nese vylepšené brzdy a sportovní odpružení. V průběhu letošního roku vznikne stokusová série. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků