Great Wall Hover: nové sympatické CUV z Číny

Great Wall Hover není typickým zástupcem třídy SUV, jde spíše o přechod mezi kategorií kombi a SUV a Číňané pro něj vymysleli nové zařazení, tzv. CUV. Model Hover měl evropskou premiéru na výstavě v italské Boloni a širší veřejnosti se představí na autoshow v Paříži.

Hover má rozvor 2 700 mm a pod kapotou je benzínový motor automobilky Mitsubishi. Agregát o objemu 2.4 l disponuje výkonem 93 kW (126 k) v 5 250 ot. a maximální točivý moment 190 Nm nastupuje od 2 500 ot. Zákazníci si budou moci vybrat vůz s náhonem na přední kola nebo verzi 4x4. O přenos síly se stará 5stupňová manuální převodovka.

V základní výbavě nechybí ABS s rozdělovačem brzdné síly EBD, manuální klimatizace nebo 17palcová kola s pneumatikami o rozměru 235/65 R17; na dlouhém příplatkovém seznamu jsou např. xenonové světlomety, kožený interiér, měnič na 6 CD nebo automatická klimatizace. Zákazník si bude moci vybrat z deseti základních barev. První evropská pobočka společnosti Great Wall vznikla ve zmiňované Itálii a další státy, kde by se měly Hovery prodávat, jsou Španělsko, Řecko, státy Beneluxu atd.

Tip: Panoramatické pohledy (360 st.) na exteriér a interiér najdete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Great Wall Hover
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků