Great Wall: čínská značka do Evropy vstupuje pick-upem Steed

7 komentářů

Fantomas
27. března • 18:15

Můj skromný názor: za každý tady zakoupený čínský předmět je Čína bohatší o naše peníze a my jsme o své peníze chudší. Definitivně, nenávratně (vzhledem k tomu co všechno už se vyrábí v Číně tak pochybuju, že Čína nakupuje nějaké naše zboží). Sice máme dojem, že jsme ušetřili, ale to je velice krátkozraké, ve skutečnosti jsme se ochudili - tím, že jsme dobrovolně odevzdali část svých peněz do zahraničí, jsme svoji vlastní ekonomiku přibrzdili. Dobrovolně. Nechápu proč to děláme, když si pořád stěžujeme jak se vše zdražuje a jak se zvyšují daně a poplatky. A když to takhle budeme dělat dál, tak pořád víc a víc našich peněz bude odtékat pryč a my budeme stále chudší a chudší. Ovšem budeme se moct radovat z toho, že jsme obklopeni plastovými nesmysly, vždyť jsme je koupili tak výhodně... Spousta lidí tomu chudnutí ale neuvěří. Svoji výplatu dostávají a tak žijí v představě, že je peněz dost a stále se "někde" líhnou nové. Tyhle lidi musím zklamat - nelíhnou. Časem to poznáte.

Ivan
27. března • 18:36

No maš pravdu až na maličkost....i peníze které dáš za škodovku skončí taky v cizině ....síce jen v Německu ale i tak posílíš německou ekonomiku a to nemluvim o TPCA a ani o Hyundai a takže je zbytečné tady psat o tom kde že skončí peníze za zboží které sice tady koupíme ale i když se vyrábí v u nás ....skončí taky v cizině

Fantomas
27. března • 21:20

Nebo takhle: Když si koupím auto z Nošovic, živím rodiny dělníků z Nošovic a podporuji tak ekonomiku naší země, tedy dělám něco i pro sebe. Když si koupím čínské auto, živím rodiny dělníků v Číně a čínskou ekonomiku, zatímco ta naše jde do háje.

Fantomas
27. března • 18:55

To je taky vývoz peněz, ale přece jen na jiném principu. Na té škodovce, nebo Hyundayi pracují naši lidé, mají tedy práci, vydělají si, mohou nakupovat, dodavatelské firmy jedou atd., ekonomika tedy celkem funguje. Jen ten zisk majitele se pak vyveze. Ale z čínského zboží nemáme vůbec nic. Vlastně ano - zase o něco prázdnější kapsu.

kostis
27. března • 8:29

nevypadá to špatně,jen se bojim toho,že bych byl pořád v servisu,ale to jsem se svým pracovním vozem vyrobeným ve francii taky,takže je to fuk.

Zdenek
26. února • 18:32

Mám ho už osum měsíců 30 000 km a v pohodě.Podvozek a karoserie licence Isuzu D Max první generace motor Čína dvoulitr 133 KW

LOL
27. března • 11:38

mně to teda přijde jako 100 let za Dacií. Přístrojovka a panel vypadají jak z modelového roku 1992..U "pracovního" pickupu to možná tak nevadí, ale docela to nesedí s celkem moderně pojatým zevnějškem. A to se sám spíše řadím ke konzervativcům a staromilcům, kterým vyhovuje jednoduchý design přístrojové desky - ale musí být elegantní.Jinak já osobně bych se bál spíše ošizené bezpečnosti (hlavně té aktivní), než spolehlivosti.

Doporučujeme

Články odjinud