GrandGT: Porsche Panamera od TechArtu

TechArt důsledně přepracoval sedan Porsche Panamera. Těšte se nejen na nový vzhled a název, ale i na výkon 571 koní.

Dvorní ladič vozů značky Porsche vystaví tento stroj nazvaný GrandGT již příští měsíc na autosalonu v Curychu, kde stane po boku druhé horké novinky v podobě modelu vycházejícího z nedávno modernizovaného SUV Porsche Cayenne.

Typ GrandGT nese celou sadu vylepšení karoserie, interiéru i pohonné jednotky, jež z Panamery Turbo dělají dosti svérázné auto. Pokud začneme od „kabátu“, nelze si nevšimnout rozsáhlého bodykitu. V seznamu jeho položek najdeme zaoblený přední nárazník s vestavěnými denními světly z LED a „lízátkem“ v jeho střední části, kapotu z uhlíkových kompozitů, prahové obklady, napevno uchycený spoiler na víku zavazadlového prostoru nebo nový zadní nárazník s difuzorem, dodatečnými ventilačními otvory a výstupy výfuků s dvěma páry koncovek.

Nové jsou též přední i zadní blatníky, které rozšiřují karoserii o 42 mm, zaznamenáme také v barvě karoserie lakované rámečky předních reflektorů a širokou škálu litých ráfků s průměrem 20, 21 a 22 palců. Také pro interiér vozu GrandGT je k mání bohatá nabídka příslušenství, barev a materiálů. Najdeme zde celokožené čalounění s kontrastním čalouněním nebo pár sedmipalcových monitorů vestavěných do zadní části předních hlavových opěrek.

Motorový prostor zdobí sada TA 070/T1, jež přinesla standardnímu vidlicovému osmiválci s objemem 4,8 l citelné zlepšení výkonových parametrů. Samotný výkon poskočil z výchozích 493 koní (368 kW) na 571 koní (426 kW), zatímco točivý moment až 830 Nm je o plných 130 Nm vyšší než v sériovém provedení.

Další detaily, stejně jako údaje o cenách a časové dostupnosti, se dozvíme teprve poté, co své brány otevře již v úvodu zmíněná Auto Zurich Car Show.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
TechArt GrandGT
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků