Grand Prix České republiky už tento víkend v Brně (kompletné info)

Masarykov okruh sa opäť dočká najväčšieho motoristického sviatku roka, ktorým je bezpochyby Grand Prix České republiky. Po prvýkrát sa predstavia v kráľovskej kubatúre stroje s objemom 800 ccm.

Najväčším lákadlom domácich fanúšikov bude s istotou Lukáš Pešek, ktorý si po skvelých výsledkoch a jednom triumfe v Číne drží výbornú štvrtú priečku priebežného poradia majstrovstiev sveta. Súčasným lídrom v triede 125 ccm je Gabor Talmacsi, ktorý má najväčšiu zásluhu nad čoraz väčším počtom maďarských fanúšikov. Len dva body na neho stráca Španiel Hector Faubel a tretie miesto si drží T. Koyama z Japonska.

Kubatúre 250 ccm dominuje minuloročný majster sveta Jorge Lorenzo na Aprilii. Dvadsať bodov na neho stráca Alex de Angelis, tretie miesto patrí A. Doviziosovi. Domáci priaznivci budú určite zvedaví na výkon Karla Abraháma, jediného českého zástupcu v triede „štvrťlitrov“.

Najväčšie prekvapenia sa dejú v kráľovskej disciplíne. Dominantné postavenie Valentina Rossiho natrhol minulý rok Nicky Hayden, v tomto roku ho trápi 21-ročný Casey Stoner vo farbách Ducati Marlboro Team. Austrálčan má už 44-bodový náskok, tretiu priečku si drží D. Pedrosa so stratou 22 bodov na Rossiho. Hayden jazdiaci s jednotkou je zatiaľ na celkovom desiatom mieste.

Ceny lístkov na GP České republiky:

Prírodné tribúnyVíkendPiatokSobotaNedeľa
Junior karta200 Kč50 Kč100 Kč150 Kč
A+B+D+E+G900 Kč250 Kč400 Kč750 Kč
C+F1850 Kč300 Kč900 Kč1550 Kč
Sedadlové tribúny    
T1 - PPT2600 Kč-1200 Kč2350 Kč
T2 - Brno2200 Kč350 Kč1000 Kč1850 Kč
T2 - Elit2600 Kč-1200 Kč2350 Kč
T3 - Siko----
T4 - Metzeler3600 Kč-1500 Kč2950 Kč
T53200 Kč--2750 Kč
T63600 Kč400 Kč1500 Kč2950 Kč

Děti do šesti let (ročník 2001 a mladší) v doprovodu rodičů mají vstup zdarma na všechny tribuny (přírodní i sedadlové – bez nároku na sedadlo).

Junior karty (platí pro děti narozené od roku 1993 do roku 2000 včetně; nově také pro nezletilé do 18 let, jejichž výška nepřesahuje 140 cm) jsou platné na všechny přírodní tribuny A, B, C, D, E, F, G.  Neplatí na sedadlové tribuny.

Senioři (narození do roku 1940 včetně) mají vstup na přírodní tribuny A,B,D,E,G zdarma.

Klepněte pro větší obrázek
Mapka okruhu

Velkoplošné obrazovky jsou u tribun A, C, D, G, T1, T2, T3, T4, T5, T6 a nově u tribuny F a ve spodní části tribuny D.

Parkovné:     
Motocykl        100Kč/den
Automobil      150Kč/den
Autobus         700Kč/den

Viac informácii o doprave a parkoviskách nájdete na stránkach Masarykovho okruhu.

Program:

Pátek 17. srpna 2007
09:00 - 09:45125ccmVolný trénink 1
10:00 - 11:00MotoGPVolný trénink 1
11:15 - 12:15250ccmVolný trénink 1
13:05 - 13:35125ccmKvalifikační trénink 1
13:50 - 14:50MotoGPVolný trénink 2
15:05 - 15:50250ccmKvalifikační trénink 2
16:05 - 16:25Red Bull MotoGP Rookies CupKvalifikační trénink 1
16:50 – 17.20Red Bull MotoGP Rookies CupKvalifikační trénink 2

 

Sobota 18. srpna 2007

09:00 - 09:45125ccmVolný trénink 2
10:00 - 11:00MotoGPVolný trénink 3
11:15 - 12:15250ccmVolný trénink 2
12:20 - 12:50VIP VillagePit Lane Walk
13:05 - 13:35125ccmKvalifikační trénink 2
13:50 - 14:50MotoGPKvalifikační trénink
15:05 - 15:50250ccmKvalifikační trénink 2
16:15Red Bull MotoGP Rookies CupZávod (13 kol)


Neděle 19. srpna 2007
08:40 - 09:00125ccmWarm Up
09:10 - 09:30250ccmWarm Up
09:40 - 10:05MotoGPWarm Up
10:10 - 10:35VIP VillagePit Lane Walk
10:15Slavnostní zahájení 
11:00125ccmZávod (19 kol)
12:15250ccmZávod (20 kol)
14:00MotoGPZávod (22 kol)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MotoGP

Zdroj: www.automotodrombrno.cz
Foto: www.motogp.com

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

dnes | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků