Gran Turismo Sport míří na Playstation 4. Soutěžit můžete o skutečné trofeje

Vše je ještě na začátku, ale Polyphony Digital navázala hlubší spolupráci s organizací FIA, která zastřešuje celosvětové aktivity motorsportu.
Gran Turismo Sport míří na Playstation 4. Soutěžit můžete o skutečné trofeje

Pojetí závodního simulátoru se snaží předefinovat společnost Polyphony Digital, která stojí za vývojem legendárního závodního simulátoru Gran Turismo. Nyní byly oficiálně oznámeny přípravy nového dílu, v pořadí již sedmého.

Ponese jméno Gran Turismo Sport (asi se mu ale bude zkráceně říkat GT7), k dispozici bude výhradně na nové generaci konzoly Playstation 4 a připravuje něco, co zatím nemá u konzolového závodění obdoby. Soutěžit se totiž bude o skutečné poháry, ne jen o virtuální trofeje.

Nový Nissan GT-R je zase blíže realitě díky konceptu Vision Gran Turismo

Nový Nissan GT-R je zase blíže realitě díky konceptu Vision Gran Turismo

Vše je ještě na začátku, ale Polyphony Digital navázala hlubší spolupráci s organizací FIA, která zastřešuje celosvětové aktivity motorsportu. Tvůrci Gran Turismo prosluli už tím, že pomocí programu GT Academy dostali konzolové hráče za volant skutečných závodních aut a nutno říci, že si absolventi vedou velmi dobře i v nejtěžší světové konkurenci.

„Ve hře Gran Turismo SPORT budou současně probíhat dva on-line šampionáty: Národní pohár, v němž budou hráči reprezentovat svou vlast, a Pohár výrobců, v němž budou hráči zastupovat svého oblíbeného výrobce vozů. Hráči nezávodí jen sami za sebe, mohou také jako diváci fandit své vlasti nebo týmu oblíbené automobilky. Vítěz šampionátu pak bude odměněn na slavnostním předávání cen FIA naprosto stejně jako skuteční závodníci: půjde o historický okamžik, kdy bude videohra oficiálně uznána na stejné úrovni motoristického sportu,“ uvádí se na oficiálních stránkách připravovaného simulátoru.

Pokud jde o samotnou hru, Polyphony Digital slibuje díky výkonnější platformě PS4 ještě propracovanější fyziku jízdy, lepší zvuky a samozřejmě zase lepší grafiku a efekty. O oficiálním datu představení se ještě nemluví, beta-testování ale začne na jaře 2016. Možná se tedy nového Gran Turisma dočkáme za rok na Vánoce.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků