Gran Turismo Sport míří na Playstation 4. Soutěžit můžete o skutečné trofeje

Vše je ještě na začátku, ale Polyphony Digital navázala hlubší spolupráci s organizací FIA, která zastřešuje celosvětové aktivity motorsportu.
Gran Turismo Sport míří na Playstation 4. Soutěžit můžete o skutečné trofeje

Pojetí závodního simulátoru se snaží předefinovat společnost Polyphony Digital, která stojí za vývojem legendárního závodního simulátoru Gran Turismo. Nyní byly oficiálně oznámeny přípravy nového dílu, v pořadí již sedmého.

Ponese jméno Gran Turismo Sport (asi se mu ale bude zkráceně říkat GT7), k dispozici bude výhradně na nové generaci konzoly Playstation 4 a připravuje něco, co zatím nemá u konzolového závodění obdoby. Soutěžit se totiž bude o skutečné poháry, ne jen o virtuální trofeje.

Nový Nissan GT-R je zase blíže realitě díky konceptu Vision Gran Turismo

Nový Nissan GT-R je zase blíže realitě díky konceptu Vision Gran Turismo

Vše je ještě na začátku, ale Polyphony Digital navázala hlubší spolupráci s organizací FIA, která zastřešuje celosvětové aktivity motorsportu. Tvůrci Gran Turismo prosluli už tím, že pomocí programu GT Academy dostali konzolové hráče za volant skutečných závodních aut a nutno říci, že si absolventi vedou velmi dobře i v nejtěžší světové konkurenci.

„Ve hře Gran Turismo SPORT budou současně probíhat dva on-line šampionáty: Národní pohár, v němž budou hráči reprezentovat svou vlast, a Pohár výrobců, v němž budou hráči zastupovat svého oblíbeného výrobce vozů. Hráči nezávodí jen sami za sebe, mohou také jako diváci fandit své vlasti nebo týmu oblíbené automobilky. Vítěz šampionátu pak bude odměněn na slavnostním předávání cen FIA naprosto stejně jako skuteční závodníci: půjde o historický okamžik, kdy bude videohra oficiálně uznána na stejné úrovni motoristického sportu,“ uvádí se na oficiálních stránkách připravovaného simulátoru.

Pokud jde o samotnou hru, Polyphony Digital slibuje díky výkonnější platformě PS4 ještě propracovanější fyziku jízdy, lepší zvuky a samozřejmě zase lepší grafiku a efekty. O oficiálním datu představení se ještě nemluví, beta-testování ale začne na jaře 2016. Možná se tedy nového Gran Turisma dočkáme za rok na Vánoce.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků