Grafik si vzal do parády Škodu Vision E. Takto by vypadala jako pick-up

Jen před pár dny představila Škoda svůj první elektromobil. Díky novému návrhu víme, jak by vypadal ve variantě pick-up. Šance na výrobu je však velmi malá.

O možné stavbě pick-upu mladoboleslavské automobilky se spekuluje už delší dobu, vždyť ten poslední vznikal v letech 1995-2001 ještě na základech Felicie. Nejextravagantnější variantu zvanou Felicia Fun si můžete připomenout v následujícím videu...

S rostoucí oblibou SUV a crossoverů je realizace takového projektu nepravděpodobná, alespoň v blízké budoucnosti. Přesto máme představu o tom, jak by vůz mohl vypadat. Všimnout si můžeme například toho, že autor ponechal i druhý pár dveří, i když je z logických důvodů o poznání menší než v případě původního elektrického crossoveru.

 Octavia cabrio, superb kupé... Podívejte se na návrhy grafiků

 Octavia cabrio, superb kupé... Podívejte se na návrhy grafiků

Pokud by ke stavbě pick-upu Škody skutečně někdy došlo, pak spíše na základech koncernového VW Amarok. Mladoboleslavský výrobek by mohl být cenově dostupnější variantou, přičemž pro společnost by jeho stavba díky celé řadě již dostupných dílů nebyla finančně náročná.

Člen představenstva marketingu Werner Eichhorn se již na loňském autosalonu v Paříži nechal slyšet, že pick-up Škody by jistě představoval zajímavou příležitost, ale společnost musí důkladně zvážit, jestli by se stavba takového automobilu vyplatila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik