Grafik přenesl legendární Mercedes do dnešní doby. Výsledek nemá chybu

tomi852  |  02. 05. 2019 20:08

neviem preco, ale ked som videl fotky ma ako prve napadla lancia thesis

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 05. 2019 23:11

mě se to náhodou líbí, to bych klidně i ženě koupil..

Odpovědět  |   | 
puk123  |  03. 05. 2019 08:05

Thesis klidně můžeš.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 05. 2019 12:38

On chtěl ale auto na ježdění,né aby stálo věčně v servisech 😂😉

Odpovědět  |   | 
Logarex  |  07. 05. 2019 00:29

Karel by to nechtěl

Odpovědět  |   | 
puk123  |  03. 05. 2019 08:07

Jo. Chromové rámečky, světla oddělená od masky. Na Lancie je i po letech příjemný pohled.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  03. 05. 2019 08:12

Přesně tak. První reakce byla - faceliftovaná poslední generace Lancie Thesis

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 05. 2019 21:46

Chrysler 300...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 05. 2019 22:52

Škoda Octavia

Odpovědět  |   | 
Jim  |  02. 05. 2019 22:59

Jasně, že ohavnost. Krása tam rozhodně není.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  02. 05. 2019 23:33

Překvapuje mě, jak se zde šmahem rozhodne o tom, že je to hnus... Přijde mi, že onen grafik si dal sakra záležet, že to rozhodně má MB genius loci. Že tím chtěl ukázat, že by se možná současný design měl více inspirovat minulostí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 05. 2019 07:10

Možná proto, že to prostě hnus je. Klasické tvary na tohle provedení vůbec nepasují, příď je naprosto nesmyslně nesourodá. Kus šikmo, kus rovně... kdepak, tohle není ani Mercedes, ani hezké.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  03. 05. 2019 00:52

Co je na tom krasnyho.?Jo,Thesis mě taky napadla a nikdo neřekl,že je to pěkné auto.

Odpovědět  |   | 
novadus  |  03. 05. 2019 08:48

Jedním slovem "hrozné".

Odpovědět  |   | 
Kimmi  |  03. 05. 2019 09:58

No nebudu se vyjadřovat ke "grafice", ale co mi určitě vadí je chyba redakce (a nejen zde), že na fotce původního MB je model 114, nikoliv 115. Základní rozdíl jsou přední a zadní lampy, ale především "křidýlka" na předních bočních oknech, což už model 115 neměl, měl okno v celku, jako následná 123.

Odpovědět  |   | 
jb1305  |  03. 05. 2019 10:03

Thezis je jiná a kulatější.Bočním profilem Chrysler 300.Ale konečně někdo,kdo umí rovnou čáru a nemaluje buzerantské kudrlinky a diodičky.Takhle vypadala auta v minulém století.Ale interier je odpornej.Jako kdyby to domalovala uklízečka.

Odpovědět  |   | 
Aki  |  04. 05. 2019 19:40

Nelíbí, ale klobouk dolů před paní uklízečkou 😉

Odpovědět  |   | 
Babiš  |  03. 05. 2019 11:06

Tady se zase zošlo designerou. Všetky bych vás nechal pozatvárť.

Odpovědět  |   | 
Babiš  |  03. 05. 2019 11:07

Je to kampaň a som chudý slovák čo nemá nič

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 05. 2019 12:48

Hlavně jsi další šašek na foru.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  07. 05. 2019 08:51

Předně nechápu terminologii autora článku, protože světlomety vzadu nejsou, jsou tam svítilny. Za druhé, na fotkách to zezadu zase moc pan designér netrefil, protože záď u předlohy je podstatně více do placata. Jako kompromis dobré, ale striktně původní kastle se teda designer držet nemusel, podle výsledku. Takové MB Géčko by ho tak zaoblovat nenechali.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A