Grafik přenesl legendární Mercedes do dnešní doby. Výsledek nemá chybu

Ohavnost, nebo krása? Za nás je tohle velký palec nahoru. Škoda, že výroba je nereálná.

Znáte Davida Obendorfera? Absolvent industriálního designu se zabývá přetvářením klasických vozů do moderní podoby. Stojí například za fenomenální rendery Renaultu 4, Fiatu 127 nebo Fiatu 500 Spider/Coupe. Jeho vize Mercedes-Benz Icon E Concept je ale majstrštyk.

Konec jedné éry: Mercedes-AMG láme hůl nad zadokolkami

Konec jedné éry: Mercedes-AMG láme hůl nad zadokolkami

Jde o moderní interpretaci legendárního Mercedesu W115, padesát let starého sedanu. Rendery vycházejí ze současné třídy E a grafik do nich zahrnul některé klasické prvky. Ať už jde o přední a zadní světlomety, víko zavazadlového prostoru, přední masku nebo klasický volant. Tady nezůstal kámen na kameni.

Splynutí moderního a klasického designu se nejvíc odráží v interiéru. Za typickým volantem, který se stal poznávacím znamením klasických Mercedesů, se nachází moderní digitální přístrojový štít z těch současných. Zjednodušené jsou i ovládací prvky.

Nový Mercedes GLS oficiálně: Je to přes 5,2 metru německé dokonalosti

Nový Mercedes GLS oficiálně: Je to přes 5,2 metru německé dokonalosti

V galerii si můžete prohlédnout velice detailní snímky, kde je koncept vyveden dokonce i jako služební vůz taxislužby. Původní Mercedes W115 byl totiž touto rolí vyhlášen.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků