GP Valencie: v posledním závodě sezóny vítězí Rossi

125 ccm: Vítězem se stal domácí jezdec Hector Barbera. Náš Lukáš Pešek bohužel závod nedokončil - 250 ccm: První dojel Pedrosa, Jakub Smrž má 2 body za 14. místo a Rous dokončil závod na 20. místě - MotoGP: Ve Valencii triumfoval Rossi. (+ konečný stav MS)
GP Valencie: v posledním závodě sezóny vítězí Rossi
Seznam kapitol
  1. Výsledky závodů jednotlivých kubatůr a pořadí v MS
  2. Kvalifikace a přehled postavení na startu

125 ccm

Hned v úvodů závodu se Lukáš Pešek kvůli kolizi dvou jezdců dostal mimo trať a po návratu z únikové zóny zajel s poškozeným strojem k mechanikům do boxů. Posledním závod sezóny tak náš jediný zástupce nejslabší kubatury nedokončil.

Už jistý mistr světa v 7. kole chybuje a propadá se až na 12. místo. Po skvělé stíhací jízdě se mu nakonec podařilo probojovat až na druhou příčku, hned za vítězného Barberu. Závodníkům z Pyrenejského poloostrova se na domácí trati ve třídě do 125 ccm výborně dařilo, hned čtyři z prvních pěti jezdců v cíli byli Španělé.

Výsledky závodu třídy do 125 ccm

Pořadí Jezdec Motocykl Výsledný čas
1. Barbera Aprilia 40´45.283
2. Dovizioso Honda ´+ 0.761
3. Bautista Aprilia ´+ 0.979
4. Nieto Aprilia ´+ 1.285
5. Gadea Aprilia ´+ 1.338
6. Locatelli Aprilia ´+ 3.708
7. Borsoi Aprilia ´+ 8.782
8. Corsi Honda ´+ 12.425
9. Talmacsi Malaguti ´+ 12.515
10. Jenkner Aprilia ´+ 16.655
     
Nekl. Pešek Honda  

Konečné pořadí MS v sezóně 2004

Pořadí Jezdec Počet bodů
1. Dovizioso 293
2. Barbera 202
3. Locatelli 192
4. Lorenzo 179
5. Stoner 145
6. P. Nieto 138
7. Bautista 129
8. Jenkner 122
9. Giansanti 105
10. Kallio 86
   
21. Pešek 20

250 ccm

Necelých jedenáct kol vedl závod prostřední kubatury Argentinec Sebastian Porto. Pak ale kvůli poruše převodovky začal ztrácet a v 19. kole upadl a závod nedokončil. Podobný osud potkal i Poggialiho a De Angelise. Všichni tři jezdci sedlali tovární stroj Aprilia a proto na stupních vítězů ve třídě do 250 ccm byli jen jezdci se motocykly Honda v pořadí: Pedrosa, Elias, Aoyama.

Náš Jakub Smrž dokončil závod na dobrém 14. místě a z posledního závodu sezóny si na celkový součet MS připsal 2 body. Radomilu Rousovi v GP Valencie v cíli patřila 20. pozice.

Výsledky závodu třídy do 250 ccm

Pořadí Jezdec Motocykl Výsledný čas
1. Pedrosa Honda 44´10.176
2. Elias Honda ´+ 8.086
3. Ayoama Honda ´+ 10.343
4. De Puniet Aprilia ´+ 27.412
5. Battaini Aprilia ´+ 31.620
6. Davies Aprilia ´+ 34.059
7. F. Nieto Aprilia ´+ 34.784
8. Rolfo Honda ´+ 40.352
9. Matsudo Yamaha ´+ 46.761
10. Faubel Aprilia ´+ 46.770
     
14. Smrž Honda ´+ 1´06.024
     
20. Rous Yamaha ´+ 1´40 .045

Konečné pořadí MS v sezóně 2004

Pořadí Jezdec Počet bodů
1. Pedrosa 317
2. Porto 256
3. De Puniet 214
4. Elias 199
5. De Angelis 147
6. Aoyama 128
7. Nieto 124
8. Rolfo 116
9. Poggiali 95
10. Battaini 93
   
20. Smrž 20

MotoGP

Po startu do první zatáčky sklápěl stroj Tamada, následovaný Biaggim a Baylissem. Rossi mírně zaspal a zařadil se až na šesté místo. Pořadí v cíli prvního kola: Tamada, Biaggi, Gibernau, Bayliss, Hayden, Rossi.

Krásný souboj o druhé místo sváděl Gibernau a Biaggi. Gibernau byl ale dlouhý na brzdy a málem sebou smetl i italského jezdce. Oba museli vyjet velký oblouk a ztratili několik pozic. Toho využil Rossi a vydal se stíhat Tamadu, který měl už drobný náskok.

Po pěti odjetých kolech se na špici vytvořila trojice Tamada - Rossi - Hayden, stíhaná další trojičkou Biaggi - Gibernau - Bayliss. Rossi se na konci dalšího kola posunul do čela závodu brilantním, až nebezpečným podjetím. Tamada si ale nenechává nic líbit a na cílové rovince na topspeed odsouvá Rossiho zpět na druhé místo. Checa v jedné ze zatáček padá, na trať se sice vrátil, ale se ztrátou několika míst.

Po devíti kolech se k trojici jezdců v čele dotáhl Max Biaggi. V dalším kole padá Xaus a Melandri. Bayliss se posunul na páté místo před domácího Gibernaua. Čelo jezdeckého pole se poměrně stabilizovalo v pořadí Tamada, Rossi, Hayden, Biaggi.

V polovině závodu se Rossi opět nadechl k útoku a podařilo se mu na prvním místě mírně poodjet soupeřům. Do bojů o umístění na stupních vítězů se připojil Troy Bayliss, který se dotáhl k elitní čtveřici. Tamada se propadl až na čtvrté místo, když jej na cílové rovince předjel Hayden i Biaggi. V dalším kole Tamada opět klesl o další pozici, zjevně kvůli nějakému technickému problému.

Při pokusu o předjetí Biaggiho na konci cílové rovinky udělal Hayden chybu a propadl se až na páté místo. O pár chvil pozdějí, ve snaze dohnat předchozí zaváhání, přebrzdil Hayden přední kolo, položil motocykl na trať a závod nedokončil.

K radosti domácího publika se Sete Gibernau posunul na čtvrté místo. Pořadí dvě kola před cílem: Rossi, Biaggi, Bayliss, Gibernau, Tamada, Barros, Nakano. V samotném konci se v posledním posledním závodu sezóny nic nezměnilo, GP Valencie vyhrál šestinásobný šampión Valentino Rossi.

Výsledky závodu třídy MotoGP

Pořadí Jezdec Motocykl Výsledný čas
1. Rossi Yamaha 47´16.145
2. Biaggi Honda ´+ 0.425
3. Bayliss Ducati ´+ 3.133
4. Gibernau Honda ´+ 6.128
5. Tamada Honda ´+ 7.768
6. Barros Honda ´+ 14.675
7. Nakano Kawasaki ´+ 23.315
8. Edwards Honda ´+ 27.441
9. Capirossi Ducati ´+ 29.403
10. Abe Yamaha ´+ 31.537

Konečné pořadí MS v sezóně 2004

Pořadí Jezdec Počet bodů
1. Rossi 304
2. Gibernau 257
3. Biaggi 217
4. Barros 165
5. Edwards 157
6. Tamada 150
7. Checa 117
7. Hayden 117
7. Capirossi 117
10. Nakano 83

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Výsledky závodů jednotlivých kubatůr a pořadí v MS
  2. Kvalifikace a přehled postavení na startu

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 152 759 km
Cena: 202 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2016
Stav: 32 320 km
Cena: 600 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 18 031 km
Cena: 540 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 37 099 km
Cena: 206 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 23 635 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků