Se 4x4 by se to bohužel asi už dost prodražilo a bylo by to o dost těžší. Mě je také líto, že se z toho nedá udělat expediční auto, ale tohle bylo navržené jako užitkáč, ne pro zábavu nás z prvního světa :-) Vpředu i vzadu je nezávislé zavěšení a nápravy/poloosy jsou bohužel asi dimenzované pouze na ta malá kola. Našel jsem o tom docela zajímavý článek zde: http://arstechnica.com/cars/2016/09/ox-flat-pack... ... Nejspíš to projede, co je potřeba. Ta přední náprava má asi docela dobré křížení, kola zůstávají v kontaktu s povrchem a očekával bych i nějakou formu diferenciálu s omezeným prokluzem (pokud tam není něco jako třeba automatická uzávěrka Detroit).
Ideální do Ruska, tam je krom pár měst stále středověk, tak toto tam bude plnit roli Bentleye.:-)
No, tak tym padom by nemalo byt pre Vas tak tazke nam tych par miest vymenovat. Takyto kratky zoznam bude urcite uzitocny. Cakam.
Sedět uprostřed je vtipné, ale trochu nepraktické, hlavně s ohledem na výhled z kabiny... Trochu chybí verze 4x4, horní poklop na kabině, úchyty pro kulomet nebo malý kanón, žebříky (výřezy) a oka na vyprošťování. Určitě by šlo jít ještě do zjednodušení, přední okna dát i na dveře, případně na korbu, jednodužší reflektory a hlavně jednoduchý motor, žádná elektronika a hlavně co to turbo??? Chce si to vzít příklad z vejtřasky a nebo z ruských náklaďáků (ZIL, GAZ apod.).
V Asii je nekolik zemi, kde se jezdi napravo, ale skoro vsichni vsichni maji volant take napravo. Spolujezdec pak rika, kdy predjizdet a kdy ne. Docela me to desilo. Takze volant uprostred je spis vyhoda :) Ale jinak s tebou naprosto souhlasim.
No nevím, být to české (nebo odkudkoliv z východní Evropy a nebo jiné země třetího světa) bude design nekompromisně ztrhán ... Je-li to britské, je to akceptováno jako účelové a svým způsobem pěkné :-D . Vadí mi každopádně poněkud malá kola a chromované rámečky kolem světel. Celkově si myslím šla udělat kabina více sexy...prodejní úspěch to mít každopádně nebude žádný, protože ne účelnost, nýbrž design prodává...
...a prave preto trebars taky Duster vyrobcu uplne zruinoval, ze. Tu sa nehrame na kadejake pablbe joysticky a polobakelitove dizajnovky s vybavou typu ´bez priplatku holoauto´ a len aby sme inkasovali a zili z toho, ze vytvarame iluziu ze musite byt 'in', napriklad ako BMW. Tu ide o to, aby to bolo jednoduche, robustne a ucelne. Chyba mi tu moznost 4x4, pri takomto aute by sa to urcite nestratilo. Inak za mna jednoznacne plus :-)
u Dusteru prodává z velké části právě i povedený design
Není důležité vyrobit, ale prodat. A třeba u Land Roveru Britové ukázali, že právě účelnost prodat umí.Každopádně uvidíme. Ta malá kola se mi taky nelíbí a líbil by se mi 4 x 4, i kdyby to mělo fungovat jen pro malé rychlosti třeba s uzávěrkou diferenciálu. Pak by to bylo skvělé expediční vozidlo.
jenomže Defender je nejen účelný, nýbrž i hezký
Ale extra prodejní úspěch stejně neměl..celosvětově ho rozdílem několika tříd převálcovala Toyota Land Cruser která uměla být hezká, účelná ale taky spolehlivá a pohodlná..
Pěkné, určitě se uplatní. Jen škoda, že je hnaný jen předek.
Jo, to mi tam taky vůbec nesedí. Jak funkčně, tak konstrukčně mi pro vozidlo podobného zaměření vychází lépe pohon zadní nápravy. Ale asi se jim nechtělo navrhovat vlastní řešení vůbec a tak vzali od Fordu celý powertrain z nějaké konfekce.
Je to dost podobné VW Hormiga. Což byl vůz s podobným záměrem. https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA489_Bas... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.