Gordon Murray chce postavit opravdového nástupce McLarenu F1. Podělil se o detaily

8 komentářů

OnlyTruth
8. března • 20:31

mne su akokeby pribuzne koenigseggy

kolkyno
8. března • 9:14

cize on trvrdi, ked sa vyjadril len na konkurenciu ehm ferrari, ze vlastne aktualne McLareny su sr*cky, ci uz je to Senna a pod., takze tym uz len nalepit logo VW, to chce tvrdit?! drzim mu palce pri stvoreni nastupcu, len aby to neskoncilo ako Hispano ;-)

Matej
7. března • 21:03

Tohle tu dávno je.
Ultima, aktuálně Evo.

Petoo55
7. března • 22:20

Ultima Mk1 je z roku 1983. Dávno pred F1.

Matej
7. března • 23:35

Kompromisu? Jako malý kufr? Tady budou vždy kompromisy a bude to jen o tom, co kdo chce.
Nový MC bude jistě technologicky daleko. Ale taky 50x dražší. Na pure jízdu potřebuji víc než 990kg, výkon dle chuti bez turba, Porsche převodovku a stavitelny podvozek?

...
8. března • 14:27

předpokládám, že si ten majitel ultimy... takže to neber jako navážení se do auta, ultimu mám velice rád.
O kufr rozhodně nejde, jde spíš o trubkový rám, značně zastaralou aerodynamiku a na né jednom místě je vidět, že výrobní náklady převládají nad touhou konstruktéra.
Gordon při stavbě mcl f1 taky párkrát couvl, ale né tolikrát jak Marlowaci a to musíš uznat sám.
To že na dynamice a vlastnostech vozu to není tolik vidět, je věc druhá :)

Matej
8. března • 15:17

Nene, majitel bohužel (bohudik) nejsem :) Jen jsem to maximálně viděl v akci v Brně a vždycky mě fascinoval ten poměr cena výkon.
Ano, jsou to jen splašené trubky a srovnat se to nedá, ale to právě i cenově. Toto je celkem reálně dostupné i pro mě. Mclaren nebude. A v tom Evo jsou tam už docela solidní věci, kdy človek nemá pocit, že sedí ve vraku.
S tou aerodynamikou nemám moc páru, měl jsem za to, že je to stará škola a pravidla jsou pořád stejná :) a už i ten tvar a otvory napovídají, že to funguje trochu ve stylu formule, že pokud to nejede rychle, tak ten přítlak takový není. Ale souhlas, obecně to konkurenti nejsou.
Jen by mě zajímalo, proč těch Ultim jezdí tak málo :)

...
7. března • 21:56

Ultima ať je brutální jak chce, nese hromadu kompromisů.... Čekal bych od něj spíš něco jako p1 s motorem a převodovkou a ještě by přidal trochu lehkosti
Spíš by mě zajimalo co TVR, zda už na ně maj penize, nebo zůstane u ledu :(

Doporučujeme

Články odjinud