Gordon Murray chce postavit opravdového nástupce McLarenu F1. Podělil se o detaily

Matej  |  07. 03. 2019 21:03

Tohle tu dávno je.
Ultima, aktuálně Evo.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 03. 2019 21:56

Ultima ať je brutální jak chce, nese hromadu kompromisů.... Čekal bych od něj spíš něco jako p1 s motorem a převodovkou a ještě by přidal trochu lehkosti
Spíš by mě zajimalo co TVR, zda už na ně maj penize, nebo zůstane u ledu :(

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  07. 03. 2019 22:20

Ultima Mk1 je z roku 1983. Dávno pred F1.

Odpovědět  |   | 
Matej  |  07. 03. 2019 23:35

Kompromisu? Jako malý kufr?

Tady budou vždy kompromisy a bude to jen o tom, co kdo chce.
Nový MC bude jistě technologicky daleko. Ale taky 50x dražší.

Na pure jízdu potřebuji víc než 990kg, výkon dle chuti bez turba, Porsche převodovku a stavitelny podvozek?

Odpovědět  |   | 
...  |  08. 03. 2019 14:27

předpokládám, že si ten majitel ultimy... takže to neber jako navážení se do auta, ultimu mám velice rád.
O kufr rozhodně nejde, jde spíš o trubkový rám, značně zastaralou aerodynamiku a na né jednom místě je vidět, že výrobní náklady převládají nad touhou konstruktéra.
Gordon při stavbě mcl f1 taky párkrát couvl, ale né tolikrát jak Marlowaci a to musíš uznat sám.
To že na dynamice a vlastnostech vozu to není tolik vidět, je věc druhá :)

Odpovědět  |   | 
Matej  |  08. 03. 2019 15:17

Nene, majitel bohužel (bohudik) nejsem :) Jen jsem to maximálně viděl v akci v Brně a vždycky mě fascinoval ten poměr cena výkon.
Ano, jsou to jen splašené trubky a srovnat se to nedá, ale to právě i cenově. Toto je celkem reálně dostupné i pro mě. Mclaren nebude. A v tom Evo jsou tam už docela solidní věci, kdy človek nemá pocit, že sedí ve vraku.
S tou aerodynamikou nemám moc páru, měl jsem za to, že je to stará škola a pravidla jsou pořád stejná :) a už i ten tvar a otvory napovídají, že to funguje trochu ve stylu formule, že pokud to nejede rychle, tak ten přítlak takový není.

Ale souhlas, obecně to konkurenti nejsou.
Jen by mě zajímalo, proč těch Ultim jezdí tak málo :)

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 03. 2019 09:14

cize on trvrdi, ked sa vyjadril len na konkurenciu ehm ferrari, ze vlastne aktualne McLareny su sr*cky, ci uz je to Senna a pod., takze tym uz len nalepit logo VW, to chce tvrdit?! drzim mu palce pri stvoreni nastupcu, len aby to neskoncilo ako Hispano

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 03. 2019 20:31

mne su akokeby pribuzne koenigseggy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A