Goodyear má "tiché" pneumatiky už také pro zimní provoz

Výrobce pneumatik, které se v nezávislých testech umisťují v dané kategorii prakticky vždy mezi prvními pěti modely, začíná také u zimních pneumatik používat technologii pro snížení hlučnosti.
Goodyear má "tiché" pneumatiky už také pro zimní provoz

Vrstva polyuretanové pěny, které vyplňuje asi třetinu prostoru pro vzduch uvnitř pneumatiky, dokáže snížit úroveň rezonančního hluku pronikajícího do interiéru automobilů, zhruba o padesát procent.

Tvrdí to alespoň představitelé společnosti Goodyear, která tuto technologii začala používat u řady svých pneumatik značek Goodyear a Dunlop. Po letních pláštích přišly nyní na řadu i ty zimní.

7 otázek a odpovědí kolem pneumatik. Víte, jak prodloužit jejich životnost?

7 otázek a odpovědí kolem pneumatik. Víte, jak prodloužit jejich životnost?

Podle Goodyearu je polyureatová pěna tak lehká, že prakticky nezvýší hmotnost pneumatiky a tudíž se neprojeví ani na jízdních vlastnostech, ani na životnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Rezonanční hluk v pneumatice se díky pěně dokáže potlačit, avšak zdrojů hluku je mnohem více

„Již více než sto let si společnost Goodyear dává za úkol své pneumatiky neustále zlepšovat. Nová technologie SoundComfort je toho zářným příkladem. Ztišením jízdy přispíváme k vyššímu pohodlí pro řidiče. A když se díky tomu řidič může lépe soustředit na vozovku, je jeho jízda také bezpečnější,“ řekl Martijn de Jonge, ředitel koncernových značek pneumatik pro osobní vozy v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika.

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Pneumatiky ovšem nejsou zdaleka jediným zdrojem hluku, který vzniká při jízdě automobilu. Jsou to také vítr, rychlost jízdy, podmínky na silnici, hluk motoru a konstrukce vozu.

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků