Goodyear je připraven na druhý ročník G4 Challenge

Goodyear obnovil svou účast coby oficiální dodavatel pneumatik pro Land Rover G4 Challenge. Ta odstartuje 23. dubna 2006 v Bangkoku a povede přes Thajsko, Laos a Brazílii až k cíli v Bolívii, kam účastníci dorazí 20. května 2006.

“Pneumatiky Goodyear Wrangler MT/R prokázaly neobyčejnou výkonnost při úvodní Land Rover G4 Challenge v roce 2003,” uvedl výkonný ředitel Land Roveru Matthew Taylor. “Máme skutečně radost, odborné znalosti Goodyearu pomohou soutěžícím při jejich cestě nejnáročnějším terénem světa.”

Klepněte pro větší obrázek

Land Rover G4 Challenge je jednou z nejtěžších, ale zároveň nejatraktivnějších soutěží na světě. Vše odstartuje v hlavním městě Thajska Bangkoku, potom trasa zamíří do odlehlých částí sousedního Laosu. Osmnáct soutěžících, každý reprezentující svou zemi, ujede tisíce kilometrů okolo světa, dorazí do Rio de Janeira a celé dobrodružství završí cíl na náhorních plošinách v Bolívii.

Během čtyř týdnů budou účastníci čelit vyčerpávajícímu a těžkému terénu, který slibuje nezapomenutelné zážitky a souboje s offroadovými stezkami. Když zrovna nebudou za volantem auta, pojedou na horském kole, poplují na kajaku, budou šplhat i slaňovat po skalách a hledat cestu, jak zdolat každou novou výzvu. Pouze jeden ale může vyhrát a odměnou mu bude zbrusu nový Range Rover.

Pneumatiky Goodyear MT/R budou na všech vozech, které se Land Rover G4 Challenge zúčastní. To znamená na Range Roveru Sport a Land Roveru Discovery 3 stejně jako na Land Roveru Freelander, Range Roveru a Land Roveru Defender.

Výjimečné vlastnosti pneumatik Goodyear Wrangler MT/R z nich činí ideální obutí pro extrémní terén, s nímž se v průběhu G4 Challenge počítá. Speciální design bloků poskytuje lepší trakci a přilnavost, technologie Dura-wall zase zabraňuje proražení bočnic.

“Land Rover G4 Challenge je jako stvořená pro naše terénní pneumatiky, které mají špičkovou výkonnost za všech podmínek,” řekl James Bailey, ředitel vnější komunikace společnosti Goodyear. “Globální aspekty G4 Challenge přenášejí poselství naší značky na nové a důležité trhy. V roce 2003 byla pro nás G4 Challenge neocenitelným základem k uvedení nových produktů. Těšíme se na pokračující úspěch s G4 Challenge 2006.”

Discovery LR3 41 vozů (255 / 55 / R19 pneu)

Range Rover Sport 34 vozů (255 / 55 / R19 pneu)

Range Rover 20 vozů (255 / 55 / R19 pneu)

Defender 31 vozů (235 / 85 / R16 pneu)

Freelander 14 vozů (215 / 65 / R16 pneu)

O společnosti Goodyear

Goodyear je největším světovým výrobcem pneumatik. Společnost se sídlem v Akronu, Ohio, USA vyrábí pneumatiky, technické pryžové výrobky a chemikálie ve více než 80 závodech ve 28 zemích po celém světě. Své marketingové aktivity má společnosti téměř v každé zemi světa. Goodyear zaměstnává více než 80 000 pracovníků.

Kromě pneumatik pro rodinné automobily a vysoce výkonné sportovní vozy dodává společnost také širokou škálu pneumatik pro off-road, a to prostřednictvím proslulé řady pneumatik Wrangler.

Pokud se chcete o společnosti Goodyear a jejích výrobcích dozvědět více, navštivte stránky www.goodyear.com. (nebo webovou stránku příslušné země).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků