Goodyear je připraven na druhý ročník G4 Challenge

Goodyear obnovil svou účast coby oficiální dodavatel pneumatik pro Land Rover G4 Challenge. Ta odstartuje 23. dubna 2006 v Bangkoku a povede přes Thajsko, Laos a Brazílii až k cíli v Bolívii, kam účastníci dorazí 20. května 2006.

“Pneumatiky Goodyear Wrangler MT/R prokázaly neobyčejnou výkonnost při úvodní Land Rover G4 Challenge v roce 2003,” uvedl výkonný ředitel Land Roveru Matthew Taylor. “Máme skutečně radost, odborné znalosti Goodyearu pomohou soutěžícím při jejich cestě nejnáročnějším terénem světa.”

Klepněte pro větší obrázek

Land Rover G4 Challenge je jednou z nejtěžších, ale zároveň nejatraktivnějších soutěží na světě. Vše odstartuje v hlavním městě Thajska Bangkoku, potom trasa zamíří do odlehlých částí sousedního Laosu. Osmnáct soutěžících, každý reprezentující svou zemi, ujede tisíce kilometrů okolo světa, dorazí do Rio de Janeira a celé dobrodružství završí cíl na náhorních plošinách v Bolívii.

Během čtyř týdnů budou účastníci čelit vyčerpávajícímu a těžkému terénu, který slibuje nezapomenutelné zážitky a souboje s offroadovými stezkami. Když zrovna nebudou za volantem auta, pojedou na horském kole, poplují na kajaku, budou šplhat i slaňovat po skalách a hledat cestu, jak zdolat každou novou výzvu. Pouze jeden ale může vyhrát a odměnou mu bude zbrusu nový Range Rover.

Pneumatiky Goodyear MT/R budou na všech vozech, které se Land Rover G4 Challenge zúčastní. To znamená na Range Roveru Sport a Land Roveru Discovery 3 stejně jako na Land Roveru Freelander, Range Roveru a Land Roveru Defender.

Výjimečné vlastnosti pneumatik Goodyear Wrangler MT/R z nich činí ideální obutí pro extrémní terén, s nímž se v průběhu G4 Challenge počítá. Speciální design bloků poskytuje lepší trakci a přilnavost, technologie Dura-wall zase zabraňuje proražení bočnic.

“Land Rover G4 Challenge je jako stvořená pro naše terénní pneumatiky, které mají špičkovou výkonnost za všech podmínek,” řekl James Bailey, ředitel vnější komunikace společnosti Goodyear. “Globální aspekty G4 Challenge přenášejí poselství naší značky na nové a důležité trhy. V roce 2003 byla pro nás G4 Challenge neocenitelným základem k uvedení nových produktů. Těšíme se na pokračující úspěch s G4 Challenge 2006.”

Discovery LR3 41 vozů (255 / 55 / R19 pneu)

Range Rover Sport 34 vozů (255 / 55 / R19 pneu)

Range Rover 20 vozů (255 / 55 / R19 pneu)

Defender 31 vozů (235 / 85 / R16 pneu)

Freelander 14 vozů (215 / 65 / R16 pneu)

O společnosti Goodyear

Goodyear je největším světovým výrobcem pneumatik. Společnost se sídlem v Akronu, Ohio, USA vyrábí pneumatiky, technické pryžové výrobky a chemikálie ve více než 80 závodech ve 28 zemích po celém světě. Své marketingové aktivity má společnosti téměř v každé zemi světa. Goodyear zaměstnává více než 80 000 pracovníků.

Kromě pneumatik pro rodinné automobily a vysoce výkonné sportovní vozy dodává společnost také širokou škálu pneumatik pro off-road, a to prostřednictvím proslulé řady pneumatik Wrangler.

Pokud se chcete o společnosti Goodyear a jejích výrobcích dozvědět více, navštivte stránky www.goodyear.com. (nebo webovou stránku příslušné země).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků