Goodyear DuraGrip – ideál pro malé automobily v městském provozu

Goodyear, jeden z největších světových výrobců pneumatik, uvádí na trh novou pneumatiku DuraGrip, speciálně vyvinutou tak, aby se vyrovnala s tlakem, který na automobil i pneumatiky vyvíjí neustálé zastavování a rozjíždění se v městském provozu. Díky spojení inovativních technologií použitých u pneumatik Goodyear, jež zaznamenaly vítězství v odborných testech - HydraGrip, UltraGrip 7 a Excellence, poskytuje pneumatika DuraGrip vysoký kilometrový proběh, aniž by ztratila cokoli z výkonnostních a bezpečnostních vlastností spojených s produkty Goodyear.
 
Protože se města stále více zaplňují, poptávka po malých automobilech, které umožňují cenově dostupné a bezpečné řízení, také vzrostla. Očekávání spotřebitelů týkající se malých automobilů rovněž nezůstávají pozadu. Dnešní řidič vyžaduje od svého automobilu do města výrazný design, kvalitu a bezpečnost. Pneumatika Goodyear DuraGrip byla speciálně vyvinuta, aby se vyrovnala se stovkami brzdných a rozjížděcích manévrů spojených s řízením ve městě – a to jak za sucha, tak i na mokru.
 
Inovativní technologie zajišťuje optimální ovladatelnost
Goodyear DuraGrip charakterizuje směs s obsahem siliky, která zlepšuje kilometrový proběh, posiluje výkon pneumatiky za mokra a zajišťuje kratší brzdnou vzdálenost. Pneumatiku také charakterizuje asymetrický dezén tvar běhounu a dvě souvislá vnější žebra, umožňující lepší ovladatelnost díky maximálnímu zvýšení přilnavosti na suchém povrchu. Otevřená část dezénu pneumatiky a obvodové drážky zajišťují lepší ovladatelnost za mokra a odolnost vůči aquaplaningu. Pevné vnější ramenní bloky poskytují boční stabilitu ve vysoké rychlosti, zatímco 3D-BIS lamely zaručují vynikající stabilitu při vysokém tlaku a maximální brzdný výkon.
 
Patentovaný systém trojrozměrných, vzájemně uzamykatelných lamel (3D-BIS), známý z úspěšných zimních pneumatik Goodyear, značně vylepšuje jízdní vlastnosti pneumatiky za mokra i za sucha a to díky většímu počtu lamel ve srovnání s tradičním lamelováním. Tato technologie vybavuje pneumatiku maximálním počtem záběrových hran, a tak zajišťuje vynikající odolnost vůči aquaplaningu a výkonnost na mokré vozovce. Současně zachovává přesné a dynamické ovládání charakteristické pro výkonné pneumatiky díky pevným masivním dezénovým blokům.
 
„Pravidelné řízení ve velkých městech klade velice specifické nároky na automobil a jeho pneumatiky,“ říká Hans Vrijsen, Goodyear Marketing Director for Europe, Middle East and Africa. „Doba malých, levných automobilů s kompromisem v designu, kvalitě a výkonu, je už dávno pryč. Pro městskou dopravu řidiči vyžadují hezký, spolehlivý a bezpečný automobil. Zároveň od svého automobilu očekávají optimální výkon a spolehlivost a při splnění tohoto požadavku samozřejmě hrají klíčovou roli pneumatiky. Pneumatiku DuraGrip vyvinul Goodyear právě tak, aby spotřebiteli poskytl optimální výkon při řízení ve městě.“
 
Stejně jako všechny produkty Goodyear byla i pneumatika DuraGrip před uvedením na trh rozsáhle testována, a to jak ve vlastních testovacích zařízeních společnosti, tak i na běžných komunikacích a nezávislých testovacích dráhách. Srovnání s konkurenčními produkty ukázalo, že DuraGrip si vede výjimečně dobře v testech, které měří mnoho různých parametrů jízdy ve městě, jako je například brzdění, otěr běhounu, odolnost vůči aquaplaningu či emise hluku. Hans Vrijsen k tomu dodává: „Výkonnost pneumatiky je konec konců klíčová pro její komerční úspěch a my věříme, že DuraGrip opravdu nabízí to, co městský řidič chce: vysoký kilometrový proběh bez kompromisu v oblasti výkonnosti pneumatiky.“ 
 
Dostupné v následujících rozměrech:
Rozměr / Index nosnosti / Rychlostní index

165/80R13        83        T
155/70R13        75        T
165/70R13        79        T
165/70R13        83        T          XL
175/70R13        82        T
165/70R14        81        T
165/70R14        85        T          XL
165/70R14C      89/87    R
175/70R14        84        T
175/70R14        88        T          XL
185/70R14        88        T
165/65R13        77        T
155/65R14        75        T
165/65R14        79        T
175/65R14C      90/88    T
175/65R14        82        T
175/65R14        86        T          XL
185/65R14        86        T
165/65R15        81        T
195/65R15        91        T          XL
195/65R15        95        T
185/60R14        82        T

 
Goodyear
Goodyear je největším světovým výrobcem pneumatik. Společnost se sídlem v Akronu (Ohio, USA) vyrábí pneumatiky, technické pryžové výrobky a chemikálie ve více než 100 závodech ve 28 zemích po celém světě. Své marketingové aktivity má společnost téměř v každé zemi světa. Goodyear zaměstnává přibližně 80 000 pracovníků.
 
Novinky společnosti Goodyear již více než sto let nasazují laťku pro celý automobilový průmysl. Goodyear je průkopníkem inovační bezpečnostní technologie známé jako RunOnFlat, jež řidiči umožňuje pokračovat v jízdě i po defektu pneumatiky. Goodyear je v této oblasti světovou špičkou: pneumatiky s touto technologií najdeme na různých vozech BMW, cenami ověnčeném Mini, vysoce výkonných vozech Mercedes-Benz, Opel a u dalších značek. Na obzoru je rozšíření vybavení pneumatikami Goodyear RunOnFlat, neboť konstruktéři společnosti Goodyear spolupracují s mnoha výrobci automobilů na více než 150 projektech tohoto typu. V roce 2006 Goodyear dodal přes 2 miliony pneumatik RunOnFlat.
 
Pro rodinné a sportovní vozy Goodyear nabízí široké spektrum zimních pneumatik a 4x4 pneumatik značky Wrangler.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků