Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Jmenuje se Yougster 5000. Golf Variant Youngster 5000. Je to kombík, má 320 koní a řadu prvků z programu Volkswagen R.
Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Značka Volkswagen opět opanovala právě probíhající setkání Wörthersee. Po speciálních stavbách VW GTI Roadster, Golf GTI Wolfsburg Edition a modifikovaném šestiválcovém pick-upu VW Amarok Power, postavených zvlášť pro tuto událost, přichází kombík Golf Variant Youngster 5000. Pro karosářskou verzi Golf Variant VII je to na Wörthersee premiéra. Tento prototyp vznikl za přispění šestice učňů továrny Volkswagenu ve Cvikově, z jejíchž linek verze Golf Variant sjíždí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf Variant Youngster 5000 vznikl přímo v továrně, v níž se Golf Variant vyrábí

Na první pohled si na tomto kombíku všimneme kromě speciálního perleťového lakování v odstínu Arancio hlavně nárazníků a prahových obkladů z programu Volkswagen R, z nějž pochází také sedadla. Golf Variant Youngster 5000 na palubě hostí audiosystém s výkonem 5 000 wattů a integrovaným ovládáním přes iPad. Přeplňovaný čtyřválec 2,0 l z verze Golf VII GTI posílil až na 320 koní (235 kW) a adaptivní tlumiče Bilstein lze ovládat přes iPhone.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků