Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Jmenuje se Yougster 5000. Golf Variant Youngster 5000. Je to kombík, má 320 koní a řadu prvků z programu Volkswagen R.
Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Značka Volkswagen opět opanovala právě probíhající setkání Wörthersee. Po speciálních stavbách VW GTI Roadster, Golf GTI Wolfsburg Edition a modifikovaném šestiválcovém pick-upu VW Amarok Power, postavených zvlášť pro tuto událost, přichází kombík Golf Variant Youngster 5000. Pro karosářskou verzi Golf Variant VII je to na Wörthersee premiéra. Tento prototyp vznikl za přispění šestice učňů továrny Volkswagenu ve Cvikově, z jejíchž linek verze Golf Variant sjíždí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf Variant Youngster 5000 vznikl přímo v továrně, v níž se Golf Variant vyrábí

Na první pohled si na tomto kombíku všimneme kromě speciálního perleťového lakování v odstínu Arancio hlavně nárazníků a prahových obkladů z programu Volkswagen R, z nějž pochází také sedadla. Golf Variant Youngster 5000 na palubě hostí audiosystém s výkonem 5 000 wattů a integrovaným ovládáním přes iPad. Přeplňovaný čtyřválec 2,0 l z verze Golf VII GTI posílil až na 320 koní (235 kW) a adaptivní tlumiče Bilstein lze ovládat přes iPhone.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

včera | Jan Mička | 18 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků