Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Jmenuje se Yougster 5000. Golf Variant Youngster 5000. Je to kombík, má 320 koní a řadu prvků z programu Volkswagen R.
Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Značka Volkswagen opět opanovala právě probíhající setkání Wörthersee. Po speciálních stavbách VW GTI Roadster, Golf GTI Wolfsburg Edition a modifikovaném šestiválcovém pick-upu VW Amarok Power, postavených zvlášť pro tuto událost, přichází kombík Golf Variant Youngster 5000. Pro karosářskou verzi Golf Variant VII je to na Wörthersee premiéra. Tento prototyp vznikl za přispění šestice učňů továrny Volkswagenu ve Cvikově, z jejíchž linek verze Golf Variant sjíždí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf Variant Youngster 5000 vznikl přímo v továrně, v níž se Golf Variant vyrábí

Na první pohled si na tomto kombíku všimneme kromě speciálního perleťového lakování v odstínu Arancio hlavně nárazníků a prahových obkladů z programu Volkswagen R, z nějž pochází také sedadla. Golf Variant Youngster 5000 na palubě hostí audiosystém s výkonem 5 000 wattů a integrovaným ovládáním přes iPad. Přeplňovaný čtyřválec 2,0 l z verze Golf VII GTI posílil až na 320 koní (235 kW) a adaptivní tlumiče Bilstein lze ovládat přes iPhone.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků