Golf V má od ledna nové motory

Golf páté generace se začal v Německu prodávat s omezeným počtem motorů, k nimž nyní přibyly tři benzínové agregáty: 1.4 FSI 66 kW, 1.6 77 kW a 2.0 FSI 110 kW. Všechny motory jsou standardně nabízeny s manuálním pětikvaltem, dvoulitr si německý zákazník může koupit i s šestikvaltem. Samozřejmostí je plnění emisní normy Euro 4. Základní model 1.4 FSI stojí 16 200 eur, 1.6 77 kW 16 800 eur a dvoulitr 20 980 eur. Technické parametry motorů najdete v našem starším článku.

Tip: Ceny Golfu V na českém trhu

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Golf V nevypadá tak svalnatě jako čtyřka

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků