Golf V má od ledna nové motory

Golf páté generace se začal v Německu prodávat s omezeným počtem motorů, k nimž nyní přibyly tři benzínové agregáty: 1.4 FSI 66 kW, 1.6 77 kW a 2.0 FSI 110 kW. Všechny motory jsou standardně nabízeny s manuálním pětikvaltem, dvoulitr si německý zákazník může koupit i s šestikvaltem. Samozřejmostí je plnění emisní normy Euro 4. Základní model 1.4 FSI stojí 16 200 eur, 1.6 77 kW 16 800 eur a dvoulitr 20 980 eur. Technické parametry motorů najdete v našem starším článku.

Tip: Ceny Golfu V na českém trhu

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Golf V nevypadá tak svalnatě jako čtyřka

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 20 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 149 příspěvků