Golf V má od ledna nové motory

Golf páté generace se začal v Německu prodávat s omezeným počtem motorů, k nimž nyní přibyly tři benzínové agregáty: 1.4 FSI 66 kW, 1.6 77 kW a 2.0 FSI 110 kW. Všechny motory jsou standardně nabízeny s manuálním pětikvaltem, dvoulitr si německý zákazník může koupit i s šestikvaltem. Samozřejmostí je plnění emisní normy Euro 4. Základní model 1.4 FSI stojí 16 200 eur, 1.6 77 kW 16 800 eur a dvoulitr 20 980 eur. Technické parametry motorů najdete v našem starším článku.

Tip: Ceny Golfu V na českém trhu

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Golf V nevypadá tak svalnatě jako čtyřka

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků