Golf V má od ledna nové motory

Golf páté generace se začal v Německu prodávat s omezeným počtem motorů, k nimž nyní přibyly tři benzínové agregáty: 1.4 FSI 66 kW, 1.6 77 kW a 2.0 FSI 110 kW. Všechny motory jsou standardně nabízeny s manuálním pětikvaltem, dvoulitr si německý zákazník může koupit i s šestikvaltem. Samozřejmostí je plnění emisní normy Euro 4. Základní model 1.4 FSI stojí 16 200 eur, 1.6 77 kW 16 800 eur a dvoulitr 20 980 eur. Technické parametry motorů najdete v našem starším článku.

Tip: Ceny Golfu V na českém trhu

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Golf V nevypadá tak svalnatě jako čtyřka

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků