Golf V má od ledna nové motory

Golf páté generace se začal v Německu prodávat s omezeným počtem motorů, k nimž nyní přibyly tři benzínové agregáty: 1.4 FSI 66 kW, 1.6 77 kW a 2.0 FSI 110 kW. Všechny motory jsou standardně nabízeny s manuálním pětikvaltem, dvoulitr si německý zákazník může koupit i s šestikvaltem. Samozřejmostí je plnění emisní normy Euro 4. Základní model 1.4 FSI stojí 16 200 eur, 1.6 77 kW 16 800 eur a dvoulitr 20 980 eur. Technické parametry motorů najdete v našem starším článku.

Tip: Ceny Golfu V na českém trhu

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Golf V nevypadá tak svalnatě jako čtyřka

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků