Golf s výkonem přes 400 koní se bude vyrábět. Do prodeje dorazí příští rok

Volkswagen Golf R je nejsilnější Golf v historii. Už v dubnu letošního roku se ale objevil koncept ukazující, že by u výkonu 300 koní Volkswagen skončit nemusel. V Pekingu se totiž představil koncept R 400 osazený pohonem všech kol a především benzinovým dvoulitrem naladěným na 400 koní. Podle nejnovějších zpráv tohle auto opravdu půjde do výroby. Prodávat by se mělo začít koncem příštího roku.

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

Převedení do výroby sliboval už magazín Car and Driver hned po odhalení konceptu. Aktuálně přinesli potvrzení kolegové z britského Car Magazine. Podle jejich informací dostane auto výkon dokonce 309 kW (420 k) a vrchol točivého momentu 450 Nm. Samozřejmostí jsou úpravy podvozku, brzd a nakonec také aerodynamiky.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Sériová verze tohoto „super-Golfu“ by se měla představit na autosalonu ve Frankfurtu příští rok, přičemž ještě ve stejném roce se údajně začne prodávat. Předpokládaná cena na německém trhu činí 50 000 euro, tedy v přepočtu přibližně 1,4 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků