Golf s výkonem přes 400 koní se bude vyrábět. Do prodeje dorazí příští rok

Volkswagen Golf R je nejsilnější Golf v historii. Už v dubnu letošního roku se ale objevil koncept ukazující, že by u výkonu 300 koní Volkswagen skončit nemusel. V Pekingu se totiž představil koncept R 400 osazený pohonem všech kol a především benzinovým dvoulitrem naladěným na 400 koní. Podle nejnovějších zpráv tohle auto opravdu půjde do výroby. Prodávat by se mělo začít koncem příštího roku.

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

Převedení do výroby sliboval už magazín Car and Driver hned po odhalení konceptu. Aktuálně přinesli potvrzení kolegové z britského Car Magazine. Podle jejich informací dostane auto výkon dokonce 309 kW (420 k) a vrchol točivého momentu 450 Nm. Samozřejmostí jsou úpravy podvozku, brzd a nakonec také aerodynamiky.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Sériová verze tohoto „super-Golfu“ by se měla představit na autosalonu ve Frankfurtu příští rok, přičemž ještě ve stejném roce se údajně začne prodávat. Předpokládaná cena na německém trhu činí 50 000 euro, tedy v přepočtu přibližně 1,4 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků