Golf s výkonem přes 400 koní se bude vyrábět. Do prodeje dorazí příští rok

Volkswagen Golf R je nejsilnější Golf v historii. Už v dubnu letošního roku se ale objevil koncept ukazující, že by u výkonu 300 koní Volkswagen skončit nemusel. V Pekingu se totiž představil koncept R 400 osazený pohonem všech kol a především benzinovým dvoulitrem naladěným na 400 koní. Podle nejnovějších zpráv tohle auto opravdu půjde do výroby. Prodávat by se mělo začít koncem příštího roku.

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

Převedení do výroby sliboval už magazín Car and Driver hned po odhalení konceptu. Aktuálně přinesli potvrzení kolegové z britského Car Magazine. Podle jejich informací dostane auto výkon dokonce 309 kW (420 k) a vrchol točivého momentu 450 Nm. Samozřejmostí jsou úpravy podvozku, brzd a nakonec také aerodynamiky.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Sériová verze tohoto „super-Golfu“ by se měla představit na autosalonu ve Frankfurtu příští rok, přičemž ještě ve stejném roce se údajně začne prodávat. Předpokládaná cena na německém trhu činí 50 000 euro, tedy v přepočtu přibližně 1,4 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků