Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Na jaře dorazí do Evropy historicky vůbec první Golf R s karoserií typu kombi. Všechno podstatné bylo napsáno koncem listopadu, kdy se vůz oficiálně představil. Dnes ale můžeme nabídnout jedno celkem zajímavé video, kde se Golf R Variant prezentuje v akci.

VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

Golf R Variant má být „auto pro více než jednoho spolujezdce“, což také video názorně demonstruje. Kromě toho půjde o tak rychlé kombi, že i ve třech lidech porazí na klikatých okreskách třídveřové „erko“, ve kterém sedí pouze řidič. Důvodem samozřejmě není lepší dynamika, ale fakt, že za volantem kombi v těchto „závodech“ sedí Sébastien Ogier.  

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Ostré německé kombi je v podstatě nafouknutý Golf R. Technika i základní parametry jsou identické. Dvoulitrový motor nabídne 221 kW (300 koní) a 380 Nm. Nejvyšší rychlost je omezena na 250 km/h a ani zde nechybí pohon všech kol. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků