Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Na jaře dorazí do Evropy historicky vůbec první Golf R s karoserií typu kombi. Všechno podstatné bylo napsáno koncem listopadu, kdy se vůz oficiálně představil. Dnes ale můžeme nabídnout jedno celkem zajímavé video, kde se Golf R Variant prezentuje v akci.

VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

Golf R Variant má být „auto pro více než jednoho spolujezdce“, což také video názorně demonstruje. Kromě toho půjde o tak rychlé kombi, že i ve třech lidech porazí na klikatých okreskách třídveřové „erko“, ve kterém sedí pouze řidič. Důvodem samozřejmě není lepší dynamika, ale fakt, že za volantem kombi v těchto „závodech“ sedí Sébastien Ogier.  

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Ostré německé kombi je v podstatě nafouknutý Golf R. Technika i základní parametry jsou identické. Dvoulitrový motor nabídne 221 kW (300 koní) a 380 Nm. Nejvyšší rychlost je omezena na 250 km/h a ani zde nechybí pohon všech kol. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik