Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

O Golfu s výkonem 294 kW (400 koní) se mluví už více než rok. Podle posledních zpráv by se měla tato novinka objevit už letos, přičemž výkon dosáhne dokonce na 309 kW (420 koní). Kdo ale nechce čekat, nemusí. Stejný výkon v Golfu R lze pořídit už teď. Akorát nesmíte chodit do showroomu Volkswagen, ale musíte kontaktovat společnost ABT.

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

Za zvýšením výkonu stojí nová řídicí jednotka, lidé od ABT ale instalovali také jiný výfuk a několik úprav zaměřených na design. Bližší podrobnosti tisková zpráva nezmiňuje. Na fotkách pak můžeme vidět také karbonové doplňky a výrazný difuzor vzadu.

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Ani společnost ABT nechybí na aktuálním srazu u Wörthersee, takže pokud tam máte namířeno, můžete si tohle auto důkladně prohlédnout. Kdyby náhodou někoho 400 koní pod kapotou Golfu lákalo, ten ještě navíc dostane v rámci návštěvy stánku ABT slevu deset procent.

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Tovární Golf R420 (pokud se tak bude opravdu jmenovat) se představí na autosalonu ve Frankfurtu. Do prodeje by se měl dostat nejpozději začátkem příštího roku. Očekává se maximálka 280 km/h a sprint na stovku v čase menším než čtyři sekundy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků