Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

O Golfu s výkonem 294 kW (400 koní) se mluví už více než rok. Podle posledních zpráv by se měla tato novinka objevit už letos, přičemž výkon dosáhne dokonce na 309 kW (420 koní). Kdo ale nechce čekat, nemusí. Stejný výkon v Golfu R lze pořídit už teď. Akorát nesmíte chodit do showroomu Volkswagen, ale musíte kontaktovat společnost ABT.

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

Za zvýšením výkonu stojí nová řídicí jednotka, lidé od ABT ale instalovali také jiný výfuk a několik úprav zaměřených na design. Bližší podrobnosti tisková zpráva nezmiňuje. Na fotkách pak můžeme vidět také karbonové doplňky a výrazný difuzor vzadu.

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Ani společnost ABT nechybí na aktuálním srazu u Wörthersee, takže pokud tam máte namířeno, můžete si tohle auto důkladně prohlédnout. Kdyby náhodou někoho 400 koní pod kapotou Golfu lákalo, ten ještě navíc dostane v rámci návštěvy stánku ABT slevu deset procent.

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Tovární Golf R420 (pokud se tak bude opravdu jmenovat) se představí na autosalonu ve Frankfurtu. Do prodeje by se měl dostat nejpozději začátkem příštího roku. Očekává se maximálka 280 km/h a sprint na stovku v čase menším než čtyři sekundy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků