Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

O Golfu s výkonem 294 kW (400 koní) se mluví už více než rok. Podle posledních zpráv by se měla tato novinka objevit už letos, přičemž výkon dosáhne dokonce na 309 kW (420 koní). Kdo ale nechce čekat, nemusí. Stejný výkon v Golfu R lze pořídit už teď. Akorát nesmíte chodit do showroomu Volkswagen, ale musíte kontaktovat společnost ABT.

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

Za zvýšením výkonu stojí nová řídicí jednotka, lidé od ABT ale instalovali také jiný výfuk a několik úprav zaměřených na design. Bližší podrobnosti tisková zpráva nezmiňuje. Na fotkách pak můžeme vidět také karbonové doplňky a výrazný difuzor vzadu.

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Ani společnost ABT nechybí na aktuálním srazu u Wörthersee, takže pokud tam máte namířeno, můžete si tohle auto důkladně prohlédnout. Kdyby náhodou někoho 400 koní pod kapotou Golfu lákalo, ten ještě navíc dostane v rámci návštěvy stánku ABT slevu deset procent.

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Tovární Golf R420 (pokud se tak bude opravdu jmenovat) se představí na autosalonu ve Frankfurtu. Do prodeje by se měl dostat nejpozději začátkem příštího roku. Očekává se maximálka 280 km/h a sprint na stovku v čase menším než čtyři sekundy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků