TO LEONARDO:s nesmyslnosti mody MPV musim souhlasit, vzdycky rikam, ze existuje dost dobrej duvod, proc se MPV z vic nez stolety historie automobilismu objevujou az v poslednich cca 10ti letech. Super zhovadilost jsou taky Mini MPV... Ale jinak Vase debata Picasso vs. Octavia nema moc smysl, patrim k tem , ktery by jakehokoliv zabozrouta do svy garaze nepustili, z tezko hmatatelnejch a vysvetlitelnejch duvodu... A ze stejnejch "duvodu" je porad spousta lidi "zere"... kazdemu co jeho jest... A vvvvvvvo ttttom tttto jjjjeee
Teda, tomu říkám inteligence: "Ale jinak Vase debata Picasso vs. Octavia nema moc smysl, patrim k tem , ktery by jakehokoliv zabozrouta do svy garaze nepustili". Potom se stejně divím, že Renault, Citroën nebo Peugeot raději své fabriky nezavřeli, když zrovna Vy byste si do garáže žabožrouta nepustil Aneb - to, co byste si koupil nebo ne vůbec není podstatné, rozhodně ne v této diskuzi. Podstatné je, vyběhlý model Koktávky Kombi v té výbavě, o které jsem psal, vyjde podstatně hůře než žabožrout moderní zhovadilost MPV Picasso.
Mno, skoro jsme se pochopili, kazdopadne vy se snazite srovnavat dve auta, ktery maj spolecnou vybavu a to, ze Vas odvezou z A do B. Tim to ale konci. Zarazi Vas rozdil v cene. Ten ale neni dan tim, ze by Vam PSA chtelo delat dobre a Skodivka skodit. Je to dany tim, kolik jsou ochotny lidi za tu kterou hromadu plechu platit. A koktavka se prodava i jinde nez nez v CR, takze argument :co Cech to skodivkar: je uz trochu mimo. To ze ty auta jsou jinak uplne jina je taky pravda, a prave proto si kazdy z nich vybere jinej typ zakaznika. Ne kazdej chce za svy penize co nejvic obestavenejch metru krychlovejch (MPV), ne kazdej chce velky auto. nekdo to ma rad jako na houpacce, nekdo z toho ma morskou nemoc. Nekdo ma rad mekky sedacky a palubku ala cirkus Humberto, nekdo to ma rad jednoduchy. Nekdo se radsi posadi na zadek ze super modnich vystrelku a po roce posilhava po Faceliftu, kterej mu znalej vyrobce rad doda, nebo pro velky uspech rovnou novej model, a nekdo se rad vzrusuje mene, ale o to dele... Proste to bezny dolozeni aut na stejnou vybavu a porovnani cen je zavadejici, a zakaznik to dobre vi. Proto se prodavaj "predrazeny" nevybaveny kary jako maly ALFY a AUDI, a na druhy strane korejci nalozeny az pod strechu za cenu Audi A2.Proto je ta debata o nicem... cenove srovnavat treba GOLFA a OCTAVKU nebo Picasso a 307SW ma o malo, ale prece jen trosku vetsi smysl.
Nejlepší by bylo kdyby zvedli zaruční dobu alespň na 3 roky to bych si i priplatil a koupil model s třemi roky
To by sice bylo fajn, jenomže tady ji zas nemáš omezenou kilometry. Takže pokud najedeš s čičmundou 50tis km za rok, máš za dva roky po záruce i když je tříletá.
ten cerveny pokus o boru(udelanej z fotek noveho GTI) je sice zajimavej, ale nova bora ma uplne jinej predek...ta modra odpovida...
C1 taky vypada uplne jinak...
Jenze ta tretinova cena, to je hacek- to se nikdy soudruhum z mlady boleslavi nepovede.. Oni by totiz ani nechteli.. Rekli by si: Je to o 5 centimetru delsi nez ALLroad, tudis to bude stat o padesat ticic vic nez ALLroad.. Oni totiz nevidi (ani ja) duvod proc by Skodovka mela bejt levnejsi nez VW, SEAT (nebo AUDI, kdyz to prezenu).. Podle nich(i me) by skodovka mohla bejt cenove uplne na stejny urovni jako VW a v nekterejch pripadech i drazsi.. Jenze je tady problem, ze VW ma debilni cenovou politiku a nechutne svy auta predrazuje(taky se to zrcadli na jeho prodejich) a skodavka, ktery Mlada Boleslav pripichla do vinku osud byt kvalitove, designove...atd atd a hlavne i CENOVE na stejny urovni jako VW, ma tedy udel byt stejne draha jako VW.. Me by to vubec nevadilo, kdyby VW vsechny svy auta zlevnil o 100 hadru..
bora sa v US vola VW jetta (tak sa kedysi "bora" volala inak aj v europe)
Jetli bude ta Bora tahkhle vypadat, tak potěš koště.
To jsou snad jen montaze kufru na golfV ve photoshopu, ne? Soucasna Bora ma taky ponekud jinej gzicht, nez golfIV.
Takze oni rusi kombiky? Takze jich bude vlastne o 2 mene (rusi se golf combi a bora combi). To by mohlo skodovce pomoct VELMI! Seat se do kombiku asi nepohrne (jeho chyba), VW z nich v dane tride couva, takze jedinej koncernovej kombik v nizsi stredni bude octavia. Pokud budou ve vsech prodejnach VW po cele EU vsechny zajemce o "malej" kombik posilat do skdovackejch autosalonu, maj v Boleslavi o xepht postarano...
A pokud maj pravdu "experti", ze manie MPV je jen moda a ze ta brzy prejde a lidi uz nebudou chtit priplacet 30% navrch za MPV, kdyz prakticky stejnou sluzbu jim poskytne kombik, tak zakaznici budou skodovce trhat ruce.
Jeste by to chtelo na trh prijit se Superb Combi - Superb si lidi kupujou jako luxusni reprezentativni limuzinu jen v cesku, venku si to koupujou jako pracovni/sluzebni auto s dobrym pomerem uzitnych vlastnosti k cene, kupujou si ho rodiny s detmi, kupujou si ho taxikari - takze by combiverze mohla docela pomoct. Zvlast kdyby delali i neco jako Allroad (zvysena ctyrkolka). Takovej ceskej "Allroad" za tretinovou cenu by mohl jit na odbyt.
moda MPV
srovnej si cenu Octavie Combi a Piccasa, Almery Tino, Scenicu,... Rozhodně je rozdíl v ceně menší a ve prospěch MPV
Nerekl bych, ze se srovnatelnym motorem je Scenic levnejsi. A hlavne ty srovnatelne motory nema (TDI 96kW, 1.8T, ...).
A taky samozrejme nema skoro zadnej kufr. Udelat auto s pocitem velkeho vnitrniho prostoru neni az tak dramaticky problem - na to staci vzit Punto, zvysit ho o pul metru, zadni sedacky posunout nahoru dozadu (nad podbehy) a je "velkoprostorovy" vuz.
Tak tak. Někdo je tu úplně mimo. Schválně jsem se díval, kdybych místo mé oblíbené Xsara Picasso Exclusive 2.0i v automatu za 684 tisíc bral Koktávku Kombi 2.0i Ambiente automat za 669 tisíc (rozdíl 15 tisíc v ceně).Picasso má motor 100kW, Koktávka jen 84kW, u Škodovky nelze dokoupit 16kWPicasso boční airbagy v ceně, Koktávka za 8.900KčPicasso má vypínatelný airbag spolujezdce v ceně, Koktávka za 1.500KčPicasso stabilizace v ceně, Koktávka za 21.700KčPicasso má kožený (a tuším i multifunkční) volant v ceně, Koktávka za 6.400KčPicasso má tempomat v ceně, Koktávka za 12.000KčTakže dám-li to vše dohromady, Picasso mě bude stát 684 tisíc, Koktávka stejně vybavená (plus nebude mít el. sklopná zrcátka, bude mít slabší motor apod.) bude stát 719.500Kč, takže dražší než Picasso.Pokud bych šel do neakčního modelu Koktávka Combi Elegance (2.0i automat) za 642 tisíc, budu doplácet (abych se dostal na výbavu Picassa) 8900 za boční airbagy, 1500 za vypínatelný airbag, 21700 za stabilizaci, 17400 ta automatickou klimačku, 5400 za elektrony, 13000 za rádio s CD, tak skončím na nějakých 704 tisících, což je opět o dost víc než Picasso. Škodovku bych volil pouze v případě, že bych vyžadoval 4x4, což u Picassa nejde.
A co postavi Picasso proti Octavii RS Combi, nebo Combi 1.8T 4x4?
Co postavi Picasso proti 1.9 TDI 96kW?
Skoda muze picassu postavit i Fabii combi, ktera je s cenou uplne nekde jinde.
Nehlede k tomu, ze se zde bavime o budoucnosti, tedy o jiz nabihajici Octavii 2, ktera bude oproti Picassu kvalitou i vybanou uplne nekde jinde.
Nejsem zastancem/propagatorem Skody (spise naopak), ale to by Picasso musel byt minimalne o 100000 levnejsi, abych si ho koupil radeji, nez Octavii 2 Combi.
Leonardo, tohle bych čekal od nějakého primitiva.1. 4x4 jasně zmiňuji, takže je to vlamování se do otevřených dveří2. 2.0HDI, bohužel v čechách pouze hodně slabou verzi3. Co bys koupil raději než Picasso je pouze Tvoje osobní volba, já Ti ho necpu, pouze uvádím příklad levnější lépe vybavené alternativy Koktávky Kombi.Pouze jsem reagoval na Tvé tvrzení:A pokud maj pravdu "experti", ze manie MPV je jen moda a ze ta brzy prejde a lidi uz nebudou chtit priplacet 30% navrch za MPV, kdyz prakticky stejnou sluzbu jim poskytne kombik, tak zakaznici budou skodovce trhat ruce.A zcela jednoduše jsem se přesvědčil, že ten "kombík od škodovky" ve stejné výbavě nejen že není o 30% levnější, ale je hůř vybaven a přesto o 20-30 tisíc dražší než to "předražené MPV". Na tohle reaguj.
ad1) 4x4 proste je realny argument
ad2) motory taky. HDI je chciple, TDI 96kW (a v nove oktavce 103kW a cesem 136kW) je uplne o necem jinem. 1.8T ve stare a 2.0FSI v nove je taky neporovnatelne s 2.0 od PSA.
ad3) vzdyt ja ti oktavku taky necpu
Dalsi argument je velikost kufru. Jak velky je kufr v pikasu? Kdyz ceska 4-5ti clenna rodina jede na chatu ci dovolenou, je jim vysoka strecha na prd. Potrebuji usadit deti (a tchyni) na zadni sedadla a do kufru nacpat vybaveni na dovolenou, stan, slozeny kocarek a kolo. Kam to v pikasu strcej?
Proste objektivni realitou je to, ze kombik je levnejsi, nez kombi. Musis ale srovnavat cenu srovnatelnych paru: pikaso s xsarou kombi, touran s golfem variant, astru combi se zafirou, atd... Na tom je to jasne videt.
ad 1) už v prvním příspěvku jsem jasně psal, že budu-li chtít 4x4, tak musím do škodovky, tam mě picasso neuspokojí. Naprosto nechápu, proč to po mně papouškuješ a ještě 2xad2) může bejt, ale ne každej potřebuje 136kW TDI a 4x4, žeO velkém kufru psal p. Broža. Opravdu nechápu, o co Ti jde. Většinou míváš v diskuzi opravdu pádné argumenty, ale tady mi přijde, že ten názor už hájíš z principu. Už jsme se dostali k tomu, že pro MPV (konkrétně Picasso) není problém být vybavenější a přitom levnější než kombi škodovka. Nešlo mi o nic jiného než dokázat Tvůj omyl, když tvrdíš, že MPV je o 30% dražší než kombík od škodovky.Takže ono to bude asi jak kdy. Odpověď, proč si lidé raději než Picasso koupí Koktávku, neznám. Nechápu člověka, co si koupí Fabii Junior, jen proto, že je to škodovka. I když by za stejné prašule mohl mít něco jiného, nadupanějšího a taky nového. Faktem je, že takoví lidé existují. Ne každej se rozhoduje podle poměru cena/výkon, kolikrát jsou v tom předsudky, reklama, zvyk, zkušenosti známých atd. atd.Navíc teď nově tvrdíš, že MPV bude dražší než odpovídající kombi téhož výrobce. Tak jsem se díval na tu Xsaru Break. 2.0i nedělá, vezmu 1.6 80kW. V základu 490. ESP 17,5 + 36 automat + 45 klima + 19 rádio + 14 kola + 3 deaktivace airbagu + 3 sklopná zrcátka + 5,5 nárazníky + zrcátka v barvě karoserie. Celkem to dělá 633 tisíc, čili o 50 tisíc levnější než stejně vybavené Picasso (ale mám tam jen 80kW jedna šestku, není atermické přední sklo, oka v zav. prostoru apod). Takže mi to přijde plus minus obdobně, rozhodně tam není ten zmiňovaný rozdíl 30%. Možná za určitých podmínek, ale rozhodně se nedá takhle paušalizovat. Máš nějakou averzi na MPV, budiž, ani já je v extra oblibě nemám, ale zrovna nedávno jsem viděl tu nabídku na Picasso v automatu a docela mně to zaujalo, za jakou slušnou cenu tak vybavené auto to je, proto jsem se ozval, když čtu bludy.
Ale ja nepsal, ze MPV (ktere?) je o 30% drazsi, nez kombik od skodovky. Psal jsem, ze MPV verze byvaji az o 30% drazsi, nez kombiverze a pritom vlastne neposkytuji adekvatne vyssi uzitek (resp. poskytuji srovnatelny) a ze poptavka po MPV je z casti dana modou a ne chladnym kalkulem value for money a ze kazda moda logicky jednou pomine a ze by tudiz skodovka mohla dost vydelat na tom, ze bude delat jako sama jedine koncernove kombi v nizsi stredni tride - a na tom bych si asi docela trval.
Proto srovnavam MPV a kombi odvozene od stejne platformy. Muzeme srovnat touran a octavii2 combi. Proste nelze srovnavat jakekoli MPV a jakekoli kombi. Vsad se, ze bych na trhu nasel i MPV nekolikanasobne drazsi, nez kombik od skodovky, ale nic to nedokazuje. Picasso je docela vybehovy typ, takze to az tak nelze brat. To je jako bys do srovnani sedanu nizsi stredni ted tahal toledo, ktere je tesne pred smrti a dava se se slevou treba 120 tisic. U MPV proste platis za variabilni interier, vetsinu lidi nadchnou ty animace se sklapenim sedacek do podlahy, ale z praktickeho pohledu lidem staci kombik. Proste octavia2 combi asi bude levnejsi, nez touran ve srovnatelne vybave a se stejnym motorem. Octavka nabidne asi lepsi jizdni vlastnosti, vetsi kufr - a to presto, ze u touranu se "snizili" k prodluzovani rozvoru.
Co by kdo mohl mit za cenu fabie junior? Seicento ci pandu? No, tak to tedy dekuji... Fabka je dost hruza, ale asi bych ji radeji, nez nejakeho pidiitala, nebo matize.
kecas hovadiny a kydy.Mpv jsou budoucnost,kombi minulost!Podivej se na prodeje kombiku a mpv a budes chytrejsi leonku!Pri tvy logice...prece kdyz mas vysoky auto mas jednodusi nakladani a picasso ma kufr jak krava,navic vzadu se narozdil od oktavky pohodlne usadi az tri lide a kolena je bolet nebudou ver mije videt,ze tu jenom placas a neznas situaci,tak si bez projet svoji 120tkou a nech si ty slinty na jindy mej se
Ale ja nepsal, ze MPV (ktere?) je o 30% drazsi, nez kombik od skodovky.Tak ja tady hodim jednu citaci:lidi uz nebudou chtit priplacet 30% navrch za MPV, kdyz prakticky stejnou sluzbu jim poskytne kombik, tak zakaznici budou skodovce trhat ruce.Z toho mi jasne vyplyva, ze ze MPV byva o 30% drazsi nez kombik od skodovky (protoze kdyby nebyl od skodovky, pak lidi nebudou trhat ruce skodovce).Porad to stacis tak, abys to mohl obajit. Nejdriv to bylo MPV pro kombiku od skodovky, pak MPV proti kombiku stejneho vyrobce a kdyz ani to moc nevychazi, tak zjistim, ze je to proto, ze srovnavam vybehovy typ. To je vskutku absrudni. Koktavka je starsi nez Picasso, Xsara je starsi nez Picasso, ale kdyz obe srovnam z Picassem, tak z toho Picasso vyleze tak dobre proto, ze je vybehovy typ. Tady mi neco nesedi. Tobe to dava logiku?Jestli jsi tou vetou, ze "lide nebudou priplacet 30% za MPV a radeji koupi kombik od skodovky" myslel, ze "Octavia 2 combi bude asi levnejsi nez Touran" (jak jsem se ted nove dozvedel), pak mas opravdu hodne spatne vyjadrovaci schopnosti, protoze ten puvodni prispevek vyznel uplne jinak.Ze bys radeji Junior je mozne, nicmene ptal ses, proc lidi kupujou drahe spatne vybavene skodovky, kdyz maji levnejsi a nadupanejsi alternativy. Uvadel jsem to jako jeden z mnoha prikladu, kdy nerozhoduje pomer cena/vykon, ale uplne jine duvody.
Logickou úvahou se lze dopracovat i k tomu, že ten kdo občas potřebuje převézt větší krabici, televizi, bednu apod, určitě nepůjde po sedanu ale vezme v úvahu nabídku kombi nebo menší MPV. I kdyby nakrásně ono menší MPV bylo při stejném motoru a výbavě o nějakých dejme tomu "jen" 50 tisíc dražší, je tu ještě provoz. Větší hmotnost a větší čelní plocha a s tím spojená větší spotřeba, o fous horší dynamika, znatelně větší citlivost na boční vítr. Holt, každé provedení má svá pro a svá proti.
To zcela nepochybně. Určitě je fakt ten, že MPV si dnes pořizuje kde kdoi když ho nepotřebuje (nevyužije).
No prave. A ten, kdo ho nepotrebuje, proste plati zbytecne penize navic jen za to, ze ma modni variantu karoserie.
Netusim, jaky je mezi vlastniky MPV pomer tech, co ho opravdu vyuziji a tech, kteri jen chteji byt in. A jelikoz kazda moda jednou odezni, ti druzi casem asi radeji koupi kombi. Nejen proto, ze je vetsinou levnejsi, ale take proto, ze ma vlastne vetsi kufr, mensi spotrebu a lepsi jizdni vlastnosti. Proto jsem psal, ze by Skodovka teoreticky mohla vydelat na tom, ze bude v dane tride v celem koncernu jako jedina vyrabet i kombi verzi. Je to samozrejme spekulace, ale mohla by vyjit.
Jine automobilky to resi jinak - delaji neco mezi kombi a MPV a doufaji, ze kazdy v tom uvidi to, co chce. Prikladem muze byt Peugeot 307 SW - coz je krasne velke auto s velkym vnitrnim prostorem, kufrem a vlastne za dost dobrou cenu.
Kdyz jsem si ale prohlizel novy GolfV, mel jsem pocit, ze naproste vetsine lidi musi stacit hatchback takovych rozmeru. Samozrejme, made rodiny vezouci kazdy tyden na chatu kocarek a dve horska kola asi neuspokoji, ale pro beznou rodinu je to auto vice nez dostatecne. Myslim, ze i sedany z velke casti lide kupuji z prestiznich duvodu (maj sice vetsi kufr, ale obvykle hure pristupny a vyuzitelny). Bora je sice vetsi parada nez golf, ale o moc vice uzitku neprinese.
"Potrebuji usadit deti (a tchyni) na zadni sedadla a do kufru nacpat vybaveni na dovolenou, stan, slozeny kocarek a kolo. Kam to v pikasu strcej?"
Do Picassa to určitě dáš, zcela bez problému. Ta základna zavazadlového prostoru není tak malá, jak by se zdálo. Sedačky jsou posuvné, takže když se děti a tchyně vzadu uskrovní, kufr je rázem o poznání větší. Navíc zadní sedačky mají sklopná opěradla => vyšší pohodlí na delších cestách.
Pokud mám porovnat Octavii a Picasso, je Picasso pohodlnější na delší cesty. Odjel jsem s ním do Ženevy zcela bez problému, záda nebolela. U Octavie bych si tím jist tak nebyl.
Tak proc si proboha vubec nekdo kupuje octavii, kdyz je horsi a drazsi a pykaso je navic modni MPV?
Ja nechci nejak propagovat octavii a hanit pykaso: oktavka se mi nelibi, pykaso docela jo. Ale predstava, ze treba pykasem jezdim kazdej den do prace, ze pykasem svistim do Brna za 56minut, atd.... se mi zda docela divna. S kombikem od oktavky TDI 96kW, nebo RS, nebo 1.8T 4x4 bych byl ochoten ject na delsi vzdalenost, s pykasem asi radeji ne.
Ale opakuji, srovnavejme combi a MPV na stejne platforme. Co ma vetsi kufr, lepsi jizdni vlastnosti a pritom nizsi cenu? Picasso, nebo Xsara Combi?
Nerad se pletu, ale Octavia Elegance má tempomat v ceně.
Fajn, to první auto byl akční model, kde v ceně nebyl, pokud jsem vzal Eleganci, tam jsem ho snad nezapočítával, ne?
Bora je ve verzi kombi, to slysim poprvy .... Vzdyt Bora je Golf sedan, tak proc by meli Golf Variant a Bora Kombi - to nedava smysl ....
Samozrejme, ze je Bora Combi. To, ze se neco neprodava u nas neznamena, ze to neexistuje. Od golfu variant se to lisi maskou, vybavou, motorama a predevsim cenou
.... a interiérem
Jasně, Bora kombi se prodává v Německu.
Doufam, ze se nemci neleknou vyssi ceny nove Octavky. Nekteri by si mohli myslet, ze value for money ztraci ponekud vyznam.
Ty ses taky peknej mamlas koukam
a kam koukas?
Tak nam ji predved v plne krase, ne? Hod ji sem, celkem me zajima jak vypada "terenu"..
A jak to tam mam flaknout?
Stačí odkaz na nějaké webové stránky.
Dix
Pokud vim, tak C1 smetlo vedeni VW nedavno ze stolu. Zajima me, co udelaji potom se Superbem, kdyz si budou s Passatem konkurovat jeste vic. Bude jeste vetsi? Nebo kratsi a tim podobnejsi Octavii?
superB ma ze vraj dni spocitane .. povodny projekt vychadzal z predlzeneho passatu pre cinsky trh ale kvoli konkurencii VW passat / superB a hlavne nie moc velkemu uspechu superB bude asi dalsia generacia stiahnuta
A jaky vyznam ma to velke "B" ve slove superB ?
Ja som si vždy myslel, že je to z francúzštiny, tam sa tuším nehovorí SUPER, ale SUPERB...
• superbe - hrdý • superbe - nádherný • superbe - pyšný • superbe - výstavní (dokonalý) • superbe - hrdopyšnost • superbe - hrdopyšný
OMG !! proc sem pletes francouizstinu
superb je anglicke slovo a znamena :
uz je to jasny ?
Môže byť, lenže angláni používajú v hovorovej reči skôr slovko SUPER, na rozdiel od frantíkov, ktorí bežne hovoria SUPERB.
Protože dnešní Superb se jmenuje po jednom minulém modelu. Ten se jmenoval Škoda Super B.
ale vubec ne....ten predchozi model se jmenoval Superb uplne stejne jako ten soucasny. Neni to zadny SuperB a uz vubec ne Super B !! jak to nekteri i ctou [super bé].
superb je normalni bezne anglicke slovo !
To je právě otázka; psalo se, že projekt C1 byl ukončen, ale Auto Motor und Sport nyní píše, že jede dál...
Bora/Octavia/Toledo si pred tim take konkurovali, byly zhruba stejne velke a nikomu to nevadilo. Takze pokud nova bora bude velka jako soucasny passat a novy passat bude velky jako superb, opet se nic nestane. Octavii si na zapade koupi lide, kteri koukaji na value/money a ne na image. Koupi si ji rodiny s detmi jako prostorny sedan, koupi se jej firmy jako pracovni (ne reprezentativni) sluzebak, koupi si ho taxikari. Passat si koupi stredni management.
Tak jsem dnes uz nazivo v terenu vyfotil novou Octavii !
Tiez som si ju bol pozriet nazivo a celkom dokladne... Bola to nejaka normalne verzia bez navigacie, normalny interier, bez oznacenia motorizacie. Musim uznat, ze nazivo vyzera lepsie ako z fotiek. Aj ten interier je ovela lepsi ako v predch. generacii. Len skoda, ze ju nemozem odfotit...
Na auto.cz jsou presne prodeje VW a Skody za minule dva roky. Je mi jasne, proc neni Superb konkurenci pro Passat.
Dnes jsem viděl dvě stříbrné. Projíždeli se po okruhu v Hradci Králové.
Asi ji musí taky doladit, aby zvládna náročný terén na čekých silnicích.
Jo, tahle byla cerna, bez oznaceni vybavy a motorizace. Bohuzel jsem nemel poruce normalni fotak, jen fotak v mobilu...
Nejhezci je zepredu, zboku vypada hodne jako ta soucasna a zezadu ta tom nic moc zajimaveho neni. Vevnitr docela pekne.
Tak nemachruj a frkni ty sotky sem!
Kam? Nemam zadnej prostor, kam to na web dat... A tady maj nejakej divnej soft na diskuse, do ktereho nejdou vkladat obrazky...
Tak si ten prostor zrid zdarma treba na swebu nebo na milionu jinych mist...... a ze sem nejdou vkladat obrazky? Tak to je taky jen vymluva... ---
Muzu ti to tak poslat mejlem, ale zrizovat si nejakej web fakt nemam ani cas, ani chut...
Ne, diky, uz jsem dneska zvracel a na nejaky nechutnosti (Ochcavii) v mailu nemam fakt naladu...
Bora je stejne hnusna jako Golf V.
Ta Bora je teda zepredu pekne hnusna. Ze zadu jde. Fakt se divim, ze do ty ameriky radsi nevozej oktavku a misto skodovackych znaku tam nedaji ty jejich zkrizeny motyky .
No a jak by se ti libil Golf/Bora s cumakem z ty C1, to by bylo lepsi, ne? Myslim ze i u VW za rok budou faceliftovat aby vic prodavali, svetla a novej predni naraznik a maska chladice snad tolik stat nebudou, a desingove jim to celkem pomuze, rek bych, protoze Golf V je moc podobnej Golfu III a to uz je v soucasnosti prilis, zvalst kdyz je od sebe deli 12 let.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.