Golf GTI Fahrenheit Edition: bitva o stupně

Technicky je tato edice shodná s klasickým Golfem GTI, který je doplněn jen o „povinnou” americkou automatiku v podobně převodovky DSG. Výkon dvoulitrového agregátu je klasických 147 kW (200 k).

Rozdíly je tak třeba hledat v designu. Golf GTI Fahrenheit Edition dostal velmi výraznou oranžovou barvu, která může připomínat Ford Focus ST. Velká 18" kola z lehké slitiny, nová anatomicky tvarovaná sportovní sedadla a oranžově lakované dekorace interiéru se podílí na celkovém dojmu.

A malá poznámka na závěr. Na to, že se jedná o verzi pro americký trh s názvem Fahrenheit je zvláštní, že teplota na klimatizaci je v klasických stupních Celsia...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf GTI Fahrenheit Edition
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků