Golf GTI Fahrenheit Edition: bitva o stupně

Technicky je tato edice shodná s klasickým Golfem GTI, který je doplněn jen o „povinnou” americkou automatiku v podobně převodovky DSG. Výkon dvoulitrového agregátu je klasických 147 kW (200 k).

Rozdíly je tak třeba hledat v designu. Golf GTI Fahrenheit Edition dostal velmi výraznou oranžovou barvu, která může připomínat Ford Focus ST. Velká 18" kola z lehké slitiny, nová anatomicky tvarovaná sportovní sedadla a oranžově lakované dekorace interiéru se podílí na celkovém dojmu.

A malá poznámka na závěr. Na to, že se jedná o verzi pro americký trh s názvem Fahrenheit je zvláštní, že teplota na klimatizaci je v klasických stupních Celsia...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf GTI Fahrenheit Edition
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků