Golf GTI Fahrenheit Edition: bitva o stupně

Technicky je tato edice shodná s klasickým Golfem GTI, který je doplněn jen o „povinnou” americkou automatiku v podobně převodovky DSG. Výkon dvoulitrového agregátu je klasických 147 kW (200 k).

Rozdíly je tak třeba hledat v designu. Golf GTI Fahrenheit Edition dostal velmi výraznou oranžovou barvu, která může připomínat Ford Focus ST. Velká 18" kola z lehké slitiny, nová anatomicky tvarovaná sportovní sedadla a oranžově lakované dekorace interiéru se podílí na celkovém dojmu.

A malá poznámka na závěr. Na to, že se jedná o verzi pro americký trh s názvem Fahrenheit je zvláštní, že teplota na klimatizaci je v klasických stupních Celsia...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf GTI Fahrenheit Edition
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků