Golf GTI Fahrenheit Edition: bitva o stupně

Technicky je tato edice shodná s klasickým Golfem GTI, který je doplněn jen o „povinnou” americkou automatiku v podobně převodovky DSG. Výkon dvoulitrového agregátu je klasických 147 kW (200 k).

Rozdíly je tak třeba hledat v designu. Golf GTI Fahrenheit Edition dostal velmi výraznou oranžovou barvu, která může připomínat Ford Focus ST. Velká 18" kola z lehké slitiny, nová anatomicky tvarovaná sportovní sedadla a oranžově lakované dekorace interiéru se podílí na celkovém dojmu.

A malá poznámka na závěr. Na to, že se jedná o verzi pro americký trh s názvem Fahrenheit je zvláštní, že teplota na klimatizaci je v klasických stupních Celsia...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf GTI Fahrenheit Edition
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků