Golf GTI Fahrenheit Edition: bitva o stupně

Technicky je tato edice shodná s klasickým Golfem GTI, který je doplněn jen o „povinnou” americkou automatiku v podobně převodovky DSG. Výkon dvoulitrového agregátu je klasických 147 kW (200 k).

Rozdíly je tak třeba hledat v designu. Golf GTI Fahrenheit Edition dostal velmi výraznou oranžovou barvu, která může připomínat Ford Focus ST. Velká 18" kola z lehké slitiny, nová anatomicky tvarovaná sportovní sedadla a oranžově lakované dekorace interiéru se podílí na celkovém dojmu.

A malá poznámka na závěr. Na to, že se jedná o verzi pro americký trh s názvem Fahrenheit je zvláštní, že teplota na klimatizaci je v klasických stupních Celsia...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf GTI Fahrenheit Edition
Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

včera | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků