Golf GTI dostal od BBM Motorsport 70 koní navíc

Také nejnovější Golf GTI se stal středem zájmu nejrůznějších úpravců. Jedním takovým je společnost BBM Motorsport, která nedávno představila svou vizi správně vyladěného německého hatchbacku. Jako základ použila provedení Perfromance, které disponuje výkonem 230 koní.

Motor dostal upravenou řídicí jednotku, karbonové sání a přepracovaný výfuk. Sečteno a podtrženo, maximum se po úpravě zastavilo na 300 k a 440 Nm. Jaký přesně vliv mají tyto změny na jízdu, to společnost BBM Motorsport nezveřejnila.

Nový Volkswagen Golf GTI dostal samosvorný diferenciál

Nový Volkswagen Golf GTI dostal samosvorný diferenciál

Spolu s motorem se patřičné péče dočkal také podvozek. Brzdy nově používají kotouče o průměru 328 mm, které dodala společnost Stoptech BBK, jiný je systém odpružení, světlá výška byla snížena o 55 mm a to vše stojí na devatenáctkách BBS. Kola jsou zároveň jedinou designovou změnou. Na karoserii zůstalo vše při starém.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků