GMC Sierra v omlazené podobě útočí na nejvyšší výbavy hlavního konkurenta. Zájemci se musí u obou spolehnout na individuální dovoz.
GMC Sierra je jedním z oblíbených amerických pick-upů, který ovšem nedosahuje takové popularity, jako třeba RAM 1500, Ford F-150 či Chevrolet Silverado. Zrovna RAM 1500 si GMC bere jako svého úhlavního rivala. Model Sierra na něj ale nikdy nestačil nejvyšší výbavou. To se právě mění. Sierra je tu v omlazené verzi a výbava Denali hýří luxusem.
Omlazený pick-up má upravenou přední masku, nové čelní LED světlomety i lehce pozměněný přední nárazník. Pro výbavy SLT a Denali jsou připravené nové designy kol a rozšířená barevná paleta. Nejvíce se však zapracovalo na interiéru, který už nepůsobí tak levně a klade větší důraz na kvalitu materiálů.
Vůz má digitální přístrojový štít o velikosti 12,3“ a obří infotainment o úhlopříčce 13,4“, který běží na systému Google včetně navigace a hlasové asistentky. Propojení s chytrými telefony ale samozřejmě funguje také. Nejvyšší výbava Denali Ultimate zalije interiér do kůže a mikrosemiše.
Přední sedadla má elektricky nastavitelná v šestnácti směrech, jsou vyhřívaná, ventilovat a nechybí masážní funkce. O reprodukci hudby se stará audiosystém od Bose s dvanácti reproduktory. Vnitřní zpětné zrcátko je digitální a ve výčtu výbavy je i head-up displej na ploše o velikosti 15“.
Výbava Denali je pojmenovaná po hoře na Aljašce, která je zároveň nejvyšší horou Severní Ameriky. Tento zajímavý fakt připomíná laserové gravírování na dřevěném obložení na palubní desce. Standardní výbavou je také semiautonomní jízda. Řidič může pustit volant na 321.869 kilometrech amerických silnic. Auto umí i samo změnit jízdní pruh.
Pod kapotou je osmiválcový motor o objemu 6,2 litru, který produkuje výkon 309 kW (426 koní) a 624 N.m točivého momentu. Standardně je spárovaný s 10stupňovou automatickou převodovkou a pohání všechna čtyři kola. Pokud nechcete pick-up jako luxusní plavidlo, lze jít ještě do výbavy AT4X.
Ta sází na off-roadové schopnosti. Má tlumiče Multimatic DSSV, elektrické závěry předního a zadního diferenciálu či 18palcová kola s terénními pneumatikami. K mání je i dodatečná ochrana podvozku proti kamenům. Verze AT4X vyjde v přepočtu na 1.653.000 Kč. Denali Ultimate je za 1.772.000 Kč. U GMC Sierra se ale musíte spolehnout na individuální dovoz.