GMC Hummer EV je tady! Návrat legendy má 1000 koní a chytré off-road funkce

JK  |  21. 10. 2020 10:18

Super video. Je to blaho po dlouhé době vidět reklamu, kde prodávají auto a ne "pocit, nebo mobil". Je to přístupem retro a připomíná to reklamy z doby, než reklamkám došlo, že peněženky drží ženy, tak možná proto je to příjemná změna. Auto jako takové, je na mě moc hrouda.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  21. 10. 2020 10:24

Pekne sa nám tá doba elektromobilová rozbieha.
Koncepcia elektromobilov umožní vyrábať a predávať autá, ktoré by so spaľovacím motorom buď nebolo možné, alebo len s veľkými problémami. Viem si napr. predstaviť obojživelný off-road, ktorý okrem terénu zvládne aj vodnú hladinu...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 10. 2020 11:42

750 kW? Z nuly na sto za tři sekundy? Fakt je to u off-roadu tak nutné?

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  21. 10. 2020 12:19

Je to elektromobil a u takove velikanske obludy uz neni treba resit kazdy gram, takze proc ne tak velký motor, když to jde.
Údaj z 0 na 100 ztrácí u elektromobilu význam, pokud ten daný vůz je schopný dosáhnout rychlosti 100 km/h při maximálním točivém momentu.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 10. 2020 12:32

Elektromobil který je schopen dosáhnout 100 km/h při maximálním točivém momentu nejspíše neexistuje. Tohle by bylo využitelné snad jen u nějakých vysokorychlostních rekordů, ale pro "normální" auto by to tak nešikovně žádný konstruktér určitě nenavrhnul.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 10. 2020 12:54

Právě u elektromobilu se dost řeší každý gram. Z gramů jsou kilogramy, a z kilogramů setinky a desetinky ve spotřebě a kilometry v dojezdu.
Ale hlavně je to nesmyslně absurdní hon za absurdními čísly.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  21. 10. 2020 14:38

750 kW je 3 x 250 kW. (i kdyz asi to maji rozdelene nerovnomerne vzhledem k tomu ze nektery motor taha dve kola naraz)

Pokud to auto ma byt schopne se v terenu rozpohybovat jenom na jednom hnanem kole, tak vzhledem k jeho hmotnosti je to sice trochu prestrelene (250kW maji trolejbusy), ale ne zas tak moc.
Ovsem jelikoz se jedna o extremne neekologicke auto s extremni celkovou hmotnosti, tak rozdil v hmotnosti jednotlivych motoru (oproti treba 100kW variante) je marginalni.

Ano, ta cisla v souctu jsou uplne zbytecna, protoze nejspis nikdo nikdy nevyuzije plny vykon motoru toho vozidla ani s tim nikdo nebude takovym zpusobem zrychlovat.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  21. 10. 2020 18:05

Pravdepodobne 200 kWh baterka bude važiť cca 1,2 tony...

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  21. 10. 2020 13:30

Čísla prodávají.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 10. 2020 12:35

odhadovaný systémový točivý moment 15.592 N.m ??
poklona před přesností takového odhadu

(PS jasně, vzniklo to poněkud tupým převodem z Ft-lb)

Odpovědět  |   | 
czert  |  21. 10. 2020 20:05

Elektropýčovina do mesta.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 10. 2020 13:15

Váha uvedena nebyla?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster