Váha uvedena nebyla?
Elektropýčovina do mesta.
odhadovaný systémový točivý moment 15.592 N.m ??poklona před přesností takového odhadu :-D(PS jasně, vzniklo to poněkud tupým převodem z Ft-lb)
750 kW? Z nuly na sto za tři sekundy? Fakt je to u off-roadu tak nutné?
Čísla prodávají.
Je to elektromobil a u takove velikanske obludy uz neni treba resit kazdy gram, takze proc ne tak velký motor, když to jde.Údaj z 0 na 100 ztrácí u elektromobilu význam, pokud ten daný vůz je schopný dosáhnout rychlosti 100 km/h při maximálním točivém momentu.
Právě u elektromobilu se dost řeší každý gram. Z gramů jsou kilogramy, a z kilogramů setinky a desetinky ve spotřebě a kilometry v dojezdu. Ale hlavně je to nesmyslně absurdní hon za absurdními čísly.
750 kW je 3 x 250 kW. (i kdyz asi to maji rozdelene nerovnomerne vzhledem k tomu ze nektery motor taha dve kola naraz) Pokud to auto ma byt schopne se v terenu rozpohybovat jenom na jednom hnanem kole, tak vzhledem k jeho hmotnosti je to sice trochu prestrelene (250kW maji trolejbusy), ale ne zas tak moc.Ovsem jelikoz se jedna o extremne neekologicke auto s extremni celkovou hmotnosti, tak rozdil v hmotnosti jednotlivych motoru (oproti treba 100kW variante) je marginalni.Ano, ta cisla v souctu jsou uplne zbytecna, protoze nejspis nikdo nikdy nevyuzije plny vykon motoru toho vozidla ani s tim nikdo nebude takovym zpusobem zrychlovat.
Pravdepodobne 200 kWh baterka bude važiť cca 1,2 tony...
Elektromobil který je schopen dosáhnout 100 km/h při maximálním točivém momentu nejspíše neexistuje. Tohle by bylo využitelné snad jen u nějakých vysokorychlostních rekordů, ale pro "normální" auto by to tak nešikovně žádný konstruktér určitě nenavrhnul.
Pekne sa nám tá doba elektromobilová rozbieha.Koncepcia elektromobilov umožní vyrábať a predávať autá, ktoré by so spaľovacím motorom buď nebolo možné, alebo len s veľkými problémami. Viem si napr. predstaviť obojživelný off-road, ktorý okrem terénu zvládne aj vodnú hladinu...
Super video. Je to blaho po dlouhé době vidět reklamu, kde prodávají auto a ne "pocit, nebo mobil". Je to přístupem retro a připomíná to reklamy z doby, než reklamkám došlo, že peněženky drží ženy, tak možná proto je to příjemná změna. Auto jako takové, je na mě moc hrouda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.