Nedává mi smysl, že GM zmiňuje značky konkurenčního FCA, zjevně jste to napsali špatně:-O
No stačí si kliknout na originální článek a zjistíte, že toto je jen zkratka. Nějak sem to taky nepobral, ale takhle mi to už pak dalo smysl. Je to asi v tom smyslu, že po zrušení těchto značek u GM zákazníci mají nejblíž k Dodge a Jeep a už se neřeší, že to není jedna a tatáž firma. Je to spíš v obecné rovině... Jako, že Dodge je otevřený zákazníkům Pontiacu a GM to nevadí a nechybí a že Dodge ani nemusí dělat zvláštní opatření aby těmto zákazníkům vyšel vstříc... V té české zkratce to není zřejmé a působí to zmatečně. Ale co taky chtít po zdejších autorech když to není o VW... :-D
Ještě že to někdo upřesní. Tohle mě taky hned zarazilo: Tim Kuniskis, šéf značky Dodge, pro Automotive News upřesnil, že současná strategie a sortiment koncernu GM umožňuje bývalým zákazníkům přecházet mezi značkami v rámci koncernu....... A pak Hummer-Jeep, Pontiac-Dodge. Asi si pan autor myslí, že FCA a GM jsou jeden koncern!? Možná by to chtělo se poohlédnout po jiném zaměstnání.
Jojo, to bude hodně reálný článek.Že si zákazník Hummeru vybee Wrangler bych věřil, ale co si vybere zákazník kupující Pontiac Soltice u dodge, nemající jediný kabrio či roadster mi hlava nebere, zákazník G6 či GrandAm a Grandprix si určitě nvyberu tu bezpohlavní obludu Dart.Zákayník firebirdu logicky půjde pro Camaro.Takže s tím Pontiacem budou pánové od Dodge kapánek víc mimo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.