GM: Po znáčkách Saab, Hummer, Saturn a Pontiac se nám nestýská

Pavel  |  29. 01. 2015 09:40

Nedává mi smysl, že GM zmiňuje značky konkurenčního FCA, zjevně jste to napsali špatně

Odpovědět  |   | 
wolff  |  29. 01. 2015 09:49

No stačí si kliknout na originální článek a zjistíte, že toto je jen zkratka. Nějak sem to taky nepobral, ale takhle mi to už pak dalo smysl. Je to asi v tom smyslu, že po zrušení těchto značek u GM zákazníci mají nejblíž k Dodge a Jeep a už se neřeší, že to není jedna a tatáž firma. Je to spíš v obecné rovině... Jako, že Dodge je otevřený zákazníkům Pontiacu a GM to nevadí a nechybí a že Dodge ani nemusí dělat zvláštní opatření aby těmto zákazníkům vyšel vstříc... V té české zkratce to není zřejmé a působí to zmatečně. Ale co taky chtít po zdejších autorech když to není o VW...

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  29. 01. 2015 13:19

Jojo, to bude hodně reálný článek.

Že si zákazník Hummeru vybee Wrangler bych věřil, ale co si vybere zákazník kupující Pontiac Soltice u dodge, nemající jediný kabrio či roadster mi hlava nebere, zákazník G6 či GrandAm a Grandprix si určitě nvyberu tu bezpohlavní obludu Dart.
Zákayník firebirdu logicky půjde pro Camaro.

Takže s tím Pontiacem budou pánové od Dodge kapánek víc mimo

Odpovědět  |   | 
Pepík  |  29. 01. 2015 14:34

Ještě že to někdo upřesní. Tohle mě taky hned zarazilo: Tim Kuniskis, šéf značky Dodge, pro Automotive News upřesnil, že současná strategie a sortiment koncernu GM umožňuje bývalým zákazníkům přecházet mezi značkami v rámci koncernu....... A pak Hummer-Jeep, Pontiac-Dodge. Asi si pan autor myslí, že FCA a GM jsou jeden koncern!? Možná by to chtělo se poohlédnout po jiném zaměstnání.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A