GM odsouhlasil výrobu Cadillacu Converj, stane se tak do tří let

Americký koncern Government General Motors, pro nějž znamenal letošní rok snad největší fianční potíže v celé své historii, se pomalu dává dohromady, nebo se tak alespoň tváří. A tak přestože situace není stále ani zdaleka ideální, čas od času se objevují i informace o budoucích plánech a připravovaných modelech.

Jedním z nich je i Cadillac Converj, který byl jen před pár dny odsouhlasen a posunut do procesu příprav na sériovou výrobu. Ta by měla začít nejpozději za tři roky s tím, že novinka bude do značné míry těžit z techniky Chevroletu Volt. Očekávat tedy můžeme podobné hybridní pohonné ústrojí, které bude akorát zaobaleno sportovnější a líbivější karoserii. Converj nám přitom jako takový není neznámý, s jeho předprodukční podobou jsme se totiž měli možnost seznámit na detroitském autosalonu.
Nyní se v souvislosti s přípravou výroby začalo spekulovat nad cenou, která by měla dalece přesáhnout cenu za Chevrolet Volt. Dostane možná i cenovku, za kterou by se nemuselo stydět ani kdejaké kupé z prémiového segmentu. Ale nepředbíhejme událostem, tři roky jsou dlouhá doba...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Converj Concept
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků