GM Europe v 1. čtvrtletí 2007: Historické rekordy v Evropě i v ČR

Společnost General Motors Europe (GME) docílila v prvním čtvrtletí roku 2007 historického prodejního rekordu: 553 621 prodaných automobilů představuje v porovnaní s prvním čtvrtletím roku 2006 nárůst o 30 354 automobilů. Tržní podíl GME v Evropě dosáhle desetiletého maxima ve výši 9,8 procent, což je o 0,4 % více než ve stejném období roku 2006.

„Tyto vynikající výsledky jsou důkazem úspěšnosti naší víceznačkové strategie a agresivního postupu ve střední a východní Evropě. Důležité je, že jsme těchto pozitivních výsledků dosáhli při současném zvýšení ziskovosti a rostoucích maržích,“ říká Jonathan Browning, viceprezident GM Europe pro prodaj, marketing a poprodejní služby.

„Vloni se nám poprvé podařilo prodat více než dva miliony automobilů,“ říká Browning. „Součastně jsme zlepšili kvalitu prodeje a zvýšili marže i výnosy. Samozřejmě, že i nadále se budeme snažit zvyšovat výnosy a koordinovat naši víceznačkovou strategii v zájmu dalšího růstu ziskovosti.“

Opel/Vauxhall: Nejlepší výsledek 1. čtvrtletí od r. 2001

V 1. čtvrtletí roku 2007 se v Evropě prodalo 428 787 automobilů (78 procent celkových prodejů GME), což je nejlepší prodejní výsledek za 1. čtvrtletí od roku 2001. Tržní podíl značek Opel/Vauxhall se drží na stabilních 7,6 %. Slabší výsledek na německém trhu byl vyvážen výbornými výsledky především v Rusku a Velké Británii.

V ČR se během prvního čtvrtletí roku 2007 prodalo celkem 1343 osobních a lehkých užitkových vozů Opel, což v porovnání s 1008 prodanými Opely ve stejném období roku 2006 představuje nárůst o více než 33 %. Tržní podíl Opelu díky tomu vzrostl ze 2,65 % na 3,13 %.

Nové modely značky Opel, především nová Corsa a Astra, patří k bestsellerům evropského trhu. Prodeje modelů Corsa v Evropě se v porovnání s 1. čtvrtletím roku 2006 zvýšily o výrazných 57 procent. Meriva je lídrem segmentu malých jednoprostorových vozů dvojice Zafira/Meriva kraluje celému segmentu osobních vanů.

Chevrolet: Historicky nejlepší prodejní výsledek i tržní podíl

Chevrolet dokázal pokračovat v započatém růstu a docílil během prvního čtvrtletí tohoto roku historicky nejlepších prodejů. Během prvních třech měsíců tohoto roku se v Evropě prodalo celkem 100 526 Chevroletů, což je o 25 076 automobilů více během prvního čtvrtletí roku 2006. Tržní podíl značky Chevrolet se v Evropě zvýšil o 0,4 procentního bodu na 1,8 %, což je další historický rekord značky Chevrolet v Evropě.

Historické rekordy lámal Chevrolet i v ČR: Během ledna až března 2007 se v ČR prodalo 714 osobních a lehkých užitkových automobilů Chevrolet, což je o 289 automobilů více než ve stejném období roku 2006. Nárůst prodejů o 68 procent znamenal zvýšení tržního podílu značky Chevrolet z 1,12 % na 1,66 %.

„Nové zákazníky Chevroletu přinášejí nové modely Captiva a další motorické verze modelů Epica a Lacetti,“ říká Jonathan Browning.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků