Koncern General Motors to se svým dvoukolovým konceptem EN-V (Electric Networked-Vehicle), představeným vloni v Šanghaji, myslí opravdu vážně. V přípravě je totiž údajně již druhá generace této studie, jež má být nadále představována přímo pod značkou Chevrolet. Vozítko EN-V (Electric Networked-Vehicle) není učeno výhradně k provozu v čínských městech, podobné potíže totiž v dohledné době čekají na většinu světových metropolí.
Chevrolet EN-V
Díky vestavěné navigační soustavě GPS a komunikačnímu rozhraní pro vyhodnocování kontaktů mezi jednotlivými vozidly má být stroj EN-V schopen samočinně vyhledávat provozně ideální trasy směřující k dosažení předem vytyčeného cíle, kamery a čidla navíc mají reagovat na aktuální dopravní situaci a předcházet případným nehodám.
Nový Chevrolet EN-V má být k sériové výrobě připraveným modelem obsahujícím všechny vymoženosti včetně klimatizace. Zachová si pohonnou jednotku původního prototypu sestávající z elektromotoru a li-ionových akumulátorů schopnou zaručit dojezd alespoň 40 km. Koncern General Motors zároveň oznámil, že po celém světě hledá místa, v nichž by zahájil pilotní programy projektu EN-V směřující k sériové výrobě.