GM EN-V: v nové generaci a pod značkou Chevrolet

GM EN-V: v nové generaci a pod značkou Chevrolet

Koncern General Motors to se svým dvoukolovým konceptem EN-V (Electric Networked-Vehicle), představeným vloni v Šanghaji, myslí opravdu vážně. V přípravě je totiž údajně již druhá generace této studie, jež má být nadále představována přímo pod značkou Chevrolet. Vozítko EN-V (Electric Networked-Vehicle) není učeno výhradně k provozu v čínských městech, podobné potíže totiž v dohledné době čekají na většinu světových metropolí.

Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet EN-V 

Díky vestavěné navigační soustavě GPS a komunikačnímu rozhraní pro vyhodnocování kontaktů mezi jednotlivými vozidly má být stroj EN-V schopen samočinně vyhledávat provozně ideální trasy směřující k dosažení předem vytyčeného cíle, kamery a čidla navíc mají reagovat na aktuální dopravní situaci a předcházet případným nehodám.

Nový Chevrolet EN-V má být k sériové výrobě připraveným modelem obsahujícím všechny vymoženosti včetně klimatizace. Zachová si pohonnou jednotku původního prototypu sestávající z elektromotoru a li-ionových akumulátorů schopnou zaručit dojezd alespoň 40 km. Koncern General Motors zároveň oznámil, že po celém světě hledá místa, v nichž by zahájil pilotní programy projektu EN-V směřující k sériové výrobě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků