GM EN-V: v nové generaci a pod značkou Chevrolet

GM EN-V: v nové generaci a pod značkou Chevrolet

Koncern General Motors to se svým dvoukolovým konceptem EN-V (Electric Networked-Vehicle), představeným vloni v Šanghaji, myslí opravdu vážně. V přípravě je totiž údajně již druhá generace této studie, jež má být nadále představována přímo pod značkou Chevrolet. Vozítko EN-V (Electric Networked-Vehicle) není učeno výhradně k provozu v čínských městech, podobné potíže totiž v dohledné době čekají na většinu světových metropolí.

Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet EN-V 

Díky vestavěné navigační soustavě GPS a komunikačnímu rozhraní pro vyhodnocování kontaktů mezi jednotlivými vozidly má být stroj EN-V schopen samočinně vyhledávat provozně ideální trasy směřující k dosažení předem vytyčeného cíle, kamery a čidla navíc mají reagovat na aktuální dopravní situaci a předcházet případným nehodám.

Nový Chevrolet EN-V má být k sériové výrobě připraveným modelem obsahujícím všechny vymoženosti včetně klimatizace. Zachová si pohonnou jednotku původního prototypu sestávající z elektromotoru a li-ionových akumulátorů schopnou zaručit dojezd alespoň 40 km. Koncern General Motors zároveň oznámil, že po celém světě hledá místa, v nichž by zahájil pilotní programy projektu EN-V směřující k sériové výrobě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků