GM a Michelin testují pneumatiky bez vzduchu. Vypadají hrozně, ale mají pozitiva

Rišo  |  05. 06. 2019 16:00

Mičkovina.
Blud, dostane sa tam blato, sneh, kamienok. A hneď je po vyvážení, bude to hádzať volantom a ničiť podvozok.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 17:26

a pan bude asi suteren kdyby to slo do provozu samozrejme to zakryji

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  05. 06. 2019 18:12

Ale no tak. Keď to zakryjú, povedzme vzduchotesne, aby tam ten prach, sneh, voda neliezli, tak je z toho normálna pneumatika. Akurát ostávajú tie lamely vo vnútri.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 06. 2019 18:36

A že se musí normální pneumatika nahustit na určitý tlak, aby fungovala, to víš?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 19:17

a ted uz si delas srandu ze jo?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2019 08:31

Clovece, mal by si pracovat pre Michelin.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 06. 2019 18:04

Ti dík

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 18:02

A jak se u toho reguluje tuhost s ohledem na zatížení? Vždyť u normálních pneu nařizuje výrobce upracovat tlak na zadní nápravě i o více než 50% - např. z 2.0 atm na 3.2 atm. Teda ne že by to někdo dělal, každý (já taky) tam dá 2.5 atm a kašle na to

Jinak tohle se chová zcela opačně než by bylo potřeba - při rychlé jízdě na dálnici změknou, v zimě na sněhu ztuhnou...

Odpovědět  |   | 
vana  |  05. 06. 2019 18:38

Pro terénní motocykly vyrábí Michelin bezvzduchové náhrady duší zvané mousse přes dvacet let. Zpočátku byly velmi kvalitní a odolné, v posledních letech ale šla kvalita katastroficky dolů. Takže zrovna na Michelin bych tady moc nesázel

Odpovědět  |   | 
Artur  |  05. 06. 2019 19:05

Další výstřelek mimo

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  06. 06. 2019 08:25

tuhle novinku má zemědělská mechanizace už nějakou dobu. Pneumatika se stejně ojíždí stárne a jen nejde dohustit. A pak je dražší...

Odpovědět  |   | 
mc  |  07. 06. 2019 00:17

Jenomže traktory a nakladače jezdí jaksi pomalu a jízdní vlastnosti nikoho nezajímají. Pro auta je to zatím kravina. Jedině by použili aktivní, teplotou tvarované lamely, něco na způsob bimetalu, někde jsem viděl i plastový ekvivalent. Tím by se mohla snížit automaticky tuhost v zimě a zvýšit v létě. K tomu odstředivý reguátor lamel - změna tuhosti, možná profilu, závislá na rychlosti.

Odpovědět  |   | 
ml0k  |  07. 06. 2019 09:29

ono to nějakou dobu bude trvat než to uvedou. ale změnu a nějaký pokrok vpřed by to chtělo. krom zavedení bezdušových plášťů je to v principu pořád stejné jako přes 100 lety.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  07. 06. 2019 10:28

No a? Koleso s pneumatikami zjavne funguje. Toto vidím ako úlet pre offroad, military a podobne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 06. 2019 15:52

Mel by jsi zustat u toho cemu rozumis
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro