GM a Michelin testují pneumatiky bez vzduchu. Vypadají hrozně, ale mají pozitiva

Rišo  |  05. 06. 2019 16:00

Mičkovina.
Blud, dostane sa tam blato, sneh, kamienok. A hneď je po vyvážení, bude to hádzať volantom a ničiť podvozok.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 17:26

a pan bude asi suteren kdyby to slo do provozu samozrejme to zakryji

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  05. 06. 2019 18:12

Ale no tak. Keď to zakryjú, povedzme vzduchotesne, aby tam ten prach, sneh, voda neliezli, tak je z toho normálna pneumatika. Akurát ostávajú tie lamely vo vnútri.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 06. 2019 18:36

A že se musí normální pneumatika nahustit na určitý tlak, aby fungovala, to víš?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 19:17

a ted uz si delas srandu ze jo?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2019 08:31

Clovece, mal by si pracovat pre Michelin.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 06. 2019 18:04

Ti dík

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 18:02

A jak se u toho reguluje tuhost s ohledem na zatížení? Vždyť u normálních pneu nařizuje výrobce upracovat tlak na zadní nápravě i o více než 50% - např. z 2.0 atm na 3.2 atm. Teda ne že by to někdo dělal, každý (já taky) tam dá 2.5 atm a kašle na to

Jinak tohle se chová zcela opačně než by bylo potřeba - při rychlé jízdě na dálnici změknou, v zimě na sněhu ztuhnou...

Odpovědět  |   | 
vana  |  05. 06. 2019 18:38

Pro terénní motocykly vyrábí Michelin bezvzduchové náhrady duší zvané mousse přes dvacet let. Zpočátku byly velmi kvalitní a odolné, v posledních letech ale šla kvalita katastroficky dolů. Takže zrovna na Michelin bych tady moc nesázel

Odpovědět  |   | 
Artur  |  05. 06. 2019 19:05

Další výstřelek mimo

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  06. 06. 2019 08:25

tuhle novinku má zemědělská mechanizace už nějakou dobu. Pneumatika se stejně ojíždí stárne a jen nejde dohustit. A pak je dražší...

Odpovědět  |   | 
mc  |  07. 06. 2019 00:17

Jenomže traktory a nakladače jezdí jaksi pomalu a jízdní vlastnosti nikoho nezajímají. Pro auta je to zatím kravina. Jedině by použili aktivní, teplotou tvarované lamely, něco na způsob bimetalu, někde jsem viděl i plastový ekvivalent. Tím by se mohla snížit automaticky tuhost v zimě a zvýšit v létě. K tomu odstředivý reguátor lamel - změna tuhosti, možná profilu, závislá na rychlosti.

Odpovědět  |   | 
ml0k  |  07. 06. 2019 09:29

ono to nějakou dobu bude trvat než to uvedou. ale změnu a nějaký pokrok vpřed by to chtělo. krom zavedení bezdušových plášťů je to v principu pořád stejné jako přes 100 lety.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  07. 06. 2019 10:28

No a? Koleso s pneumatikami zjavne funguje. Toto vidím ako úlet pre offroad, military a podobne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 06. 2019 15:52

Mel by jsi zustat u toho cemu rozumis
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A