GM a Michelin testují pneumatiky bez vzduchu. Vypadají hrozně, ale mají pozitiva

Rišo  |  05. 06. 2019 16:00

Mičkovina.
Blud, dostane sa tam blato, sneh, kamienok. A hneď je po vyvážení, bude to hádzať volantom a ničiť podvozok.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 17:26

a pan bude asi suteren kdyby to slo do provozu samozrejme to zakryji

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  05. 06. 2019 18:12

Ale no tak. Keď to zakryjú, povedzme vzduchotesne, aby tam ten prach, sneh, voda neliezli, tak je z toho normálna pneumatika. Akurát ostávajú tie lamely vo vnútri.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 06. 2019 18:36

A že se musí normální pneumatika nahustit na určitý tlak, aby fungovala, to víš?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 19:17

a ted uz si delas srandu ze jo?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2019 08:31

Clovece, mal by si pracovat pre Michelin.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 06. 2019 18:04

Ti dík

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 18:02

A jak se u toho reguluje tuhost s ohledem na zatížení? Vždyť u normálních pneu nařizuje výrobce upracovat tlak na zadní nápravě i o více než 50% - např. z 2.0 atm na 3.2 atm. Teda ne že by to někdo dělal, každý (já taky) tam dá 2.5 atm a kašle na to

Jinak tohle se chová zcela opačně než by bylo potřeba - při rychlé jízdě na dálnici změknou, v zimě na sněhu ztuhnou...

Odpovědět  |   | 
vana  |  05. 06. 2019 18:38

Pro terénní motocykly vyrábí Michelin bezvzduchové náhrady duší zvané mousse přes dvacet let. Zpočátku byly velmi kvalitní a odolné, v posledních letech ale šla kvalita katastroficky dolů. Takže zrovna na Michelin bych tady moc nesázel

Odpovědět  |   | 
Artur  |  05. 06. 2019 19:05

Další výstřelek mimo

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  06. 06. 2019 08:25

tuhle novinku má zemědělská mechanizace už nějakou dobu. Pneumatika se stejně ojíždí stárne a jen nejde dohustit. A pak je dražší...

Odpovědět  |   | 
mc  |  07. 06. 2019 00:17

Jenomže traktory a nakladače jezdí jaksi pomalu a jízdní vlastnosti nikoho nezajímají. Pro auta je to zatím kravina. Jedině by použili aktivní, teplotou tvarované lamely, něco na způsob bimetalu, někde jsem viděl i plastový ekvivalent. Tím by se mohla snížit automaticky tuhost v zimě a zvýšit v létě. K tomu odstředivý reguátor lamel - změna tuhosti, možná profilu, závislá na rychlosti.

Odpovědět  |   | 
ml0k  |  07. 06. 2019 09:29

ono to nějakou dobu bude trvat než to uvedou. ale změnu a nějaký pokrok vpřed by to chtělo. krom zavedení bezdušových plášťů je to v principu pořád stejné jako přes 100 lety.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  07. 06. 2019 10:28

No a? Koleso s pneumatikami zjavne funguje. Toto vidím ako úlet pre offroad, military a podobne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 06. 2019 15:52

Mel by jsi zustat u toho cemu rozumis
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A