GM a Michelin testují pneumatiky bez vzduchu. Vypadají hrozně, ale mají pozitiva

Rišo  |  05. 06. 2019 16:00

Mičkovina.
Blud, dostane sa tam blato, sneh, kamienok. A hneď je po vyvážení, bude to hádzať volantom a ničiť podvozok.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 17:26

a pan bude asi suteren kdyby to slo do provozu samozrejme to zakryji

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  05. 06. 2019 18:12

Ale no tak. Keď to zakryjú, povedzme vzduchotesne, aby tam ten prach, sneh, voda neliezli, tak je z toho normálna pneumatika. Akurát ostávajú tie lamely vo vnútri.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 06. 2019 18:36

A že se musí normální pneumatika nahustit na určitý tlak, aby fungovala, to víš?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2019 19:17

a ted uz si delas srandu ze jo?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2019 08:31

Clovece, mal by si pracovat pre Michelin.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 06. 2019 18:04

Ti dík

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 18:02

A jak se u toho reguluje tuhost s ohledem na zatížení? Vždyť u normálních pneu nařizuje výrobce upracovat tlak na zadní nápravě i o více než 50% - např. z 2.0 atm na 3.2 atm. Teda ne že by to někdo dělal, každý (já taky) tam dá 2.5 atm a kašle na to

Jinak tohle se chová zcela opačně než by bylo potřeba - při rychlé jízdě na dálnici změknou, v zimě na sněhu ztuhnou...

Odpovědět  |   | 
vana  |  05. 06. 2019 18:38

Pro terénní motocykly vyrábí Michelin bezvzduchové náhrady duší zvané mousse přes dvacet let. Zpočátku byly velmi kvalitní a odolné, v posledních letech ale šla kvalita katastroficky dolů. Takže zrovna na Michelin bych tady moc nesázel

Odpovědět  |   | 
Artur  |  05. 06. 2019 19:05

Další výstřelek mimo

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  06. 06. 2019 08:25

tuhle novinku má zemědělská mechanizace už nějakou dobu. Pneumatika se stejně ojíždí stárne a jen nejde dohustit. A pak je dražší...

Odpovědět  |   | 
mc  |  07. 06. 2019 00:17

Jenomže traktory a nakladače jezdí jaksi pomalu a jízdní vlastnosti nikoho nezajímají. Pro auta je to zatím kravina. Jedině by použili aktivní, teplotou tvarované lamely, něco na způsob bimetalu, někde jsem viděl i plastový ekvivalent. Tím by se mohla snížit automaticky tuhost v zimě a zvýšit v létě. K tomu odstředivý reguátor lamel - změna tuhosti, možná profilu, závislá na rychlosti.

Odpovědět  |   | 
ml0k  |  07. 06. 2019 09:29

ono to nějakou dobu bude trvat než to uvedou. ale změnu a nějaký pokrok vpřed by to chtělo. krom zavedení bezdušových plášťů je to v principu pořád stejné jako přes 100 lety.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  07. 06. 2019 10:28

No a? Koleso s pneumatikami zjavne funguje. Toto vidím ako úlet pre offroad, military a podobne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 06. 2019 15:52

Mel by jsi zustat u toho cemu rozumis
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A