Doba pokročila, spoře oděnou cvičitelku aerobiku tedy na propagačních fotkách nečekejte.
Slavný italský designér Giorgetto Giugiaro a jeho syn Fabrizio odhalují pod vlastním studiem GFG Style vůbec první „jednokusovku“ pro jistého zámožného klienta. Novinka Peralta S si zřetelně bere inspiraci v klínovitých tvarech konceptů 70. let a konkrétně má odkazovat na Giugiarovu studii Maserati Boomerang z roku 1972. A zatímco vnitřnosti má vůz moderní, karoserie uctívá dobu minulou i procesem tvorby.
Hliníkové panely v zrcadlovém lesku vznikly pěkně postaru ručně, přičemž avantgardní koncepty minulosti zde připomíná i řešení přístupu do kabiny. Vozu se totiž směrem vzhůru odklápí celá rozměrná část spojující dohromady prosklenou střechu, čelní okno a boční panely s okny, přičemž ta jsou pro komfort posádky ještě dále otevíratelná v „gullwing“ stylu. Špetku moderny zajišťují kamery místo konvenčních zrcátek a na zádi aktivní výsuvný spoiler.
Studio potvrzuje, že karbonový monokok a pohonné ústrojí si Peralta S vypůjčuje z Maserati MC20, což ostatně napovídají i prvky částečně upraveného interiéru. Technika se však vyladění nedočkala, model tedy pohání twin-turbo V6 o objemu tří litrů a továrním výkonu 630 koní (463 kW) ve spojení s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.
Zakázkově „překapotované“ Maserati je mimochodem pojmenované po svém majiteli, mexickém sběrateli Carlosi Peraltovi. Cenovku takto unikátní stavby GFG Style přirozeně neodhaluje, v tomto rozsahu individuálního návrhu a ruční práce však nepochybně mnohonásobně překonává hodnotu dárcovského supersportu MC20 (cca 5,5 milionu korun).