Ginetta G50: další elektrický supersport

Elektřina pokračuje ve své ofenzívě, a to i na poli sportovních automobilů. Britská továrnička Ginetta Cars, jež sportovní a závodní automobily staví již takřka půl století, totiž oznámila, že připravuje elektromobil na bázi svého nejnovějšího vozu G50. Podrobnosti nejsou známy, ale značka slibuje, že vůz G50 EV dosáhne rychlosti 193 km/h a na jedno nabití ujede přes 400 km. Tři akumulátory budou skrze elektromotr Zytek Engineering pohánět přímo kola zadní nápravy, což má zaručit jednoduchost systému a sportovní jízdní vlastnosti. Takto upravený vůz bude mít pouze tři vstupy: pro chladicí vodu, 300V a 12V.

Vozy Ginetta G50R a G50 Cup pro silniční i závodní využití jsou již v prodeji, ale provedení G50 EV se dosud nachází pouze ve stádiu testovaných prototypů.

Klepněte pro větší obrázek
Ginetta G50R
 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků