Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Gin a motory Harley Davidson. Koho by napadla taková kombinace? Světe div se, k mání jsou láhve ginu ve kterých najdete části motoru Harley Davidson. První várka se vyprodala během několika hodin. Už teď výrobce tohoto unikátu přijímá objednávky na další láhve. 

Harley-Davidson má netradiční rekord. V délce "gumování" pneumatik

Harley-Davidson má netradiční rekord. V délce "gumování" pneumatik

Alkohol s označením The Archaeologist vyrabí společnost Ehinger Kraftrad. 
Láhve se dodávají s ručním razítkem, pečetěným těsněním a štítkem, který obsahuje sériové číslo části motoru použitých v ginu. Všechny součásti jsou prý speciálně vyčištěny, takže se nemusíte bát kovové chuti.  

Vaše láhev může například obsahovat  vačkové hřídele z roku 1939 nebo šroubové matice pocházející z roku 1947. Rozhodně se nejedná o levnou záležitost. Za jednu láhev zaplatíte 900 euro (přibližně 23 400 korun). 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků